Längtar!

Tisdag!
Vaknade av att Lisen väckte mig någon gång efter 6.. Zznaaaark.
Men för att nästan aldrig gå upp den tiden tyckte jag det gick väldigt bra, knappt inte trött faktiskt och då var jag ändå uppe alldeles för länge. :)
Blev dusch/frukost/göra sig ordning. När vi äntligen var färdiga runt 7.30 blev det hemköp för lite matsäcks inhandling inför vår lilla Oslo tripp!
Mötte upp Malin på Nils Ericsson sen gick bussen mot Oslo halv 9.
Haha.. VILSNA när vi väl kom fram nästan 4 timmar senare, JA!
Som tur väl var låg skatteverket precis breve. Men något skattekort blev det minsann inte, SUCK! (förövrigt var kärringjäveln rent ut sagt som satt där inne en jäkla subba, ohjälpsam & det stod i pannan hur mycket hon hatade sitt jobb, byt då för fan!)
Nya regler.. du måste ha ett jobb i Norge för att kunna få ett skattekort.. GREAT! Då hade man åkt dit i onödan tänkte vi, men nu när vi tänkt efter var det verkligen inte i onödan, fick ju se staden & känna på den, och jag kände VERKLIGEN att det var en stad jag kan trivas riktigt bra i :). Mysig & stor! Sen delades det ut cv:n till höger & vänster och avslutades med mat på Ikea haha, med kusin! riktigt bra dag.
Nu är vi iallfall hemma efter 8 timmar sammanlagt på buss & 6 timmar i Oslo.. ganska trötta & möra.
Vill verkligen bara vara ute ur denna förbannade lägenheten nu rent ut sagt, så trött på att gå runt och må dåligt..
Hatar stämningen & vill bara starta på ny kula med nya människor.. dags att må bra igen! :)

Nahe, dags att skicka i väg några cv:n för att sedan sova.. många jobbtimmar denna veckan ut väntar men SEN.. äntligen går flyttlasset hemåt Karlskrona! wiiie :)
Farväl GBG, men vi ses ju så småningom igen!

Godnatt gott folk..

& ooorh, försvinn ur min hjärna, jag vill ju glömma.. men jag ser er framför mig hela tiden.. & alla låtar..
fan vad jag hatar kärleken!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0