Hoffmaestro!

Då var fredagen äntligen här, och även avklarad jobbvecka, awesome!
Helvetesveckan är avklarad ;D. Men det har faktiskt varit jätte roligt & det har gått väldigt fort
men man känner av den!
Efter jobbet idag kom mitt lilla CP och hämtade upp mig så åkte vi bort till Korsvägen där vi letade
upp ett litet fik & tog oss en sallad :).
Efter det drog vi oss bort i regnet till Liseberg där konserten med Hoffmaestro väntade & jag kan säga
er, har ni INTE sett dom live är detta ett måste, helt sjuuuuukt jävla bra, och publiken var som galna!
Alla bara hoppade och ja det var verkligen GRYMT :). En av de bästa livespelningarna jag sett!
Men men väl hemma nu ska vi dra oss bortåt 3:e lång för att ta oss en öl. men jag hörde på ryktesvägar
att det var bartömning så vi får väl se hur denna kvällen slutar :)

& hur ofta hände det att jag springer på en av de finaste killarna jag träffat en gång till i GBG..
har sån ångest att jag inte gick fram och lämnade numret, men ja, what to do? :D. haha-

Nahe, ha en kanon fin fredagskväll gott folk :)

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0