Enough!

Såå, då var första jobb dagen för denna veckan avklarad!
Ytterligare en stressig dag med 25000 människor som bara slänge kläder och tror vi är några satans slavar som otroligt gärna plockar det efter dom!
97% av alla som handlar är utländska kvinnor som älskar att slåss för kläder för 29:-, kanon bra kan jag tycka.. men när dom försöker pruta på 29:- kan jag bli ganska trött.
Sen när ett plagg kostar 49:- när dom trodde 29:-, då går hela världen under och dom vill VERKLIGEN inte ha det.
Självklart är inte detta bara utländska kvinnor utan även svenska.. men svenskar har inte sättet att pruta!

Efter jobbet mötte jag upp min kära kollega Sofie, som förövrigt börjat på det andra Rut :/. Vi saknar dig sofie! haha.
Vi åkte hem till Lana där hon & jennie väntade med tacosen i princip färdig.
Haha, som jag saknat jennie! Sjukare & roligare människa får man leta efter!
Blev tacos och galet mycket snack och skratt för hela slanten. Efter detta blev det efterrätt i soffan med ytterligare timmar av snack, galna skratt & jaa.. bara glada miner!
Helt fantastisk bra kväll & SOM jag kommer sakna er.. men det är inte långt emellan oss! <3

Väl hemma, haha ja. Nu är det nästan så jag skrattar åt situationen. PATETISKT med stora bokstäver.
Jag är trött på detta nu, vill bara härifrån och slippa skiten! Det har gått för långt helt klart, & jag tänker inte ta mer skit för något som man inte gjort. ENOUGH!

Nu ska jag iallfall sova, för i morgon på min lediga dag ska jag, lisen & malin åka till Norge för att fixa lite innan flytten och så. Så blir en dagsutflykt.. ska bli mycket trevligt :). halv 9 går bussen så är lite som ska fixas innan.
Har även fixat ut lite cv:n som förhoppningsvis ska delas ut! :)
Ser fram emot denna dagen & ska bli sjukt roligt att se Oslo, har aldrig varit i norge överhuvudtaget. :)

& det gör så jäkla ont. glömmer det var 10:e minut och varje gång jag kommer på det hugger det i min mage och hjärta. men what to do? Hur glömmer man när man ständigt tänker på att man ska glömma?
Bra fråga.. jag är glad att jag slipper se er förhoppningsvis!

~~ Hanna



JAG SAKNAR DIG CARRO!


JAG SAKNAR DIG JOSIE!


JAG SAKNAR DIG MADDE



!
JAG SAKNAR ER!



Kommentarer
Postat av: Josie

Saknar dig också hjärtat!! Ses snaaaaart! <3

2010-08-24 @ 08:41:17
URL: http://josefinedugby.blogspot..com
Postat av: astrid

saknar dig med <3

2010-08-24 @ 17:35:53
Postat av: Carro

Saknar dig massa älskling <3

2010-08-26 @ 21:43:01
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Och jag saknar dig <3

2010-08-27 @ 09:29:51
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Madde

SAKNAR DIG MED <3

2010-08-27 @ 18:21:38
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0