Yes sir, i want to fall in love.

Hola!

Haft en mycket bra dag måste jag säga :).
Dagen började med en god & stabil frukost med Sanna till Days.
Efter det blev det lång promenad i det galet fina vädret, tror vi lyckades vandra över 1 timme.
Och vad gjorde vi inte om svängde inom systemet och inhandlade för helgens bravader ;).

Annars har jag jobbat 14-19.. underbart pass!
Älskar mina jobbarkompisar, skrattar så jag dör tillsammans med några av dom.
Idag går all min kärlek till Lana & Caiza, sjukt jäkla bra människor som man kan skratta och vara precis sig själv med, wonderful!
Sen har kvällen spenderats med Sanna, Tin & Lisen med öl/cider/pizza & lite skratt.
Skulle egentligen gått ut, men eftersom tanken att jag ska jobba i morgon klockan 11 finns i min hjärna hela tiden & att vi ska gå all in i morgon (jag&sanna iallfall) så fick vi hålla oss inne och Lisen ut och skaka sin fina lilla rumpa med lite gossar, vilket hon säkert gör hur bra som helst, även utan oss :).
Så nu har Sannis gått & lagt sig & jag ska minsann släcka lampan nu & sova ända till 9.30 i morgon, lovely!
Sen blir det pardi pardi minsann, wuhuu.. Sanna&jag ska göra Göteborg osäker.. förhoppningsvis med några av mina älskade Göteborgspinglor, eller hur? & alla ni andra som håller hus i Göteborg och som känner oss
är varmt välkomna hem till mig :)

& jag kan inte sluta tänka på dig :/. Du är underbar!
Men.. det finns massa frågetecken efter allt
som hänt & jag är rädd att inget är på riktigt!..

Jag saknar kärlek i mitt liv, så är det bara.
& jag undrar om jag verkligen kommer hitta någon.

Natti natti!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0