What a good day!

Haft en sån där härlig dag tycker jag :).
Blev ju som sagt en ordentlig powerwalk i slottsskogen. Sjukt härlig runda och vi höll tempot jäkligt bra.
Stannade dock 2 ggr för att kolla på sälarna & älgarna. Hade jag varit barn hade jag ääälskat att hänga där uppe!
Massa snack självklart om alls om hänt.. jag&johanna tjötade på ganska bra! Skönt att ha dom hemma & kunde ventilera och diskutera!
Väl hemma efter 1.5 timme i gassande sol blev det lite ryggsolning och dusch!
Sån där riktigt härlig dusch när man bara känner hur jäkla ren man blir, vi fick även upp vårt efterlängtade duschdrapperi, och i vilket färg? JO, turkost SÅKLART! haha.. intern skämt här hemma då allt råkade gå i turkost!

Senare åkte Johanna till jobbet & Lisen droppade sen in.
All min kärlek går idag till henne.. jaa, cp. Det är så förbannat tråkigt när saker som sånt här händer! :/.
Sen droppade även Josse in.. blev lite snack,tv, dator.. blabla det vanliga.
Sen blev det promenad upp till hemköp.. för att sedan ta noomi & cp och vandra vidare ner till Masthugget.. Cp skulle unna sig lite godis en dag som denna, och vad är inte bättre då än 4-gott, VÄRLDENS bästaste godis!

Annars i kväll har det varit den vanliga tisdags kvällen då det är strängt förbjudet att vara borta från hemmet (undantag är jobb). Då är det nämligen tjejkväll här hemma! Först kollar man dating in the dark sen DH sen Cougar town. För dom som orkar tar man även christine. Idag blev det inget chirstine!
Mysig kväll..:)

Nu ska jag minsann skriva in hela sommarschemat i min kalender för att sedan avsluta kvällen med att läsa lite i en bok.. lånade en av josse "Flickan och skulden" någon som läst denna?
Kan behöva komma i gång att läsa lite böcker igen. Finns det någon skönare trötthet än av böcker? NEJ!
Sen blir det jobb i morgon 13-20.30... ingen ledighet fören måndag!

Sov gott alla gobitar.

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0