Stereo love!

Såå, nu var äntligen hela Göteborgsfamiljen samlad igen :).
Känns underbart att veta att hela ligan är hemma & att allt är som vanligt, me like.
I går jobbades det ju 13-20.30 sen blev det hem för att slänga i sig lite mat sen gick vi ner till Johanna på puben under och tog oss varsin öl och pratade om allt som hade hänt, nice!
Blev sen hopp i säng för alla!

Idag vaknade jag lite efter 10, pigg! Ovanligt måste jag säga. FAST.. min rytm har blivit mycket bättre och jag är inte alls lika morgontrött längre, och det gillar jag.
Josse&Lisen jobbar så det är jag & johanna hemma idag.. blev kaffe till Våra bästa år så nu väntar jag på att Johannas tvätt ska bli färdig så vi kan ut och ta en Powerwalk i slottsskogen i det fina vädret.
Sen när Lisen slutar jobbet börjar istället johanna, det är ju så när man bor 4 i hop, någon jobbasr nästan alltid.

Naheee, nu ska jag äta mina kokta ägg så man har lite energi när vi ska ut och gå.
Nu är det dags för motion & nyttig mat igen.. men något beach 2010 blir det då icke, haha. FAN inte detta året heller!

OCH OCH OCH, nu är det banne mig dags att jag fixar en bloggdesign här. Ska försöka ordnas snarast.

Hoppas ni har och får en underbart dag i det fina vädret, var i landet ni nu är :)

~~ Hanna


Slottsskogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0