Söndag.

Ja men sådärja, då var söndagen här återigen!
Skulle ju blivit en jävligt vit helg för mig vad det planerat.. blev det så?
Svar: NEJ! Ibland tror man för gott om sig själv, haha.
Jobbade lördagen.. sen ringde sofie och kollade om vi inte skulle ta ett glas vin på afterwork.. men OKEJ DÅ!
Lana blev sugen.. men hon föreslog istället att vi kunde åka med hem till henne & hennes pojkvän med kompisar och käka lite mat och dricka lite vin.. sagt & gjort! Sofie, jag & Lana åkte dit.. Åt thaimat och tjötade en massa!
Haha.. så jäkla underbara tjejer så det är inte sant! Vi lärde Lana dricka rödvin, duktig tjeja!
Blev ett glas vin.. två glas.. tre.. 4.. sen åkte ölen fram och VIPS så var man ordentligt berusad.. vi + killarna sjöng till massa gamla låtar & man insåg att man var yngst på festen haha. " shit minns ni när denna låten kom ut 1987"
Hm, ja jag var då fan inte ens född då! haha..
Blev en liten halvutgång.. in till grönsakstorget för att sedan gå in på nått ställe vid Kungsportsplatsen!
Anton kom inte in så vi bestämde oss för att ta oss hemåt eftersom både jag & Lana ändå skulle upp och jobba.
RIKTIGT trevlig kväll måste jag säga :). Tack alla som medverkade!

Idag när man vaknade var man ju lagom ball! FYFAN vad jag inte ville gå till jobbet där.. MEN det var bara att pallra sig upp & måla dit ett ansikte.
Haha.. dagen idag sen har ju bara bestått av massa snack och flumm. Men vi fick en hel del gjort ;). eller? haha, såklart!
Ja jag har då fan helt otroligt bra jobbarkompisar! :)
Väl hemma sen blev det lite käk & tvätt.. sen bara slappat vid tv & dator.. bra eftersom de andra tjejerna också var bakfulla.. höhöhö!

Har jobbat 6 dagar på raken nu och fortsätter med 4 till, SEN tar jag 3 dagars ledigt :). På min födelsedag!
längtar massor tills dess.. Julia&Linda kommer upp iallfall.. sen HOPPAS jag på fler! men jag förstår, det är inte så lätt med pengar, jobb & allt sånt.. men vore ju kul om folk kunde flytta sitt arsle för en gångs skull i från karlskrona, det kan vara nyttigt! även om det bara är för en helg ;)
Kommer nog bli en riktigt awesome helg.. glad att jag kommer ha människor jag tycker om runt omkring mig då det är första gången jag är utan familjen :/. Känns lagom konstigt! inga presenter? :(

Nahe, hoppsan sa vad långt detta blev!
Dags att krypa ner i sängen för att sova uuuuuut. Börjar inte fören 13 i morgon, GULD!
Luktar nytvättat i hela rummet.. underbart!

Hoppas ni haft en kanon helg precis som jag :). & kanske tjänat lika fina pengar som en annan ;)
OOOH, NU längtar jag till lönen.. och och och LISEBERG.. haha vi är som 3 åringar här hemma.

25 dagar kvar..

Nattnatti.
~~ Hanna




Den här önskar jag mig i födelsedagspresent!

SAKNAR!
SAKNAR SAKNAR SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0