Som om det vore i går.

Ibland kan jag undra hur tusan saker bara kan pluppa upp i hjärnan och förvirra en något otroligt!?
Det är så jäkla längesen nu.. & när jag sitter där på spårvagnen och låten kommer så känns det som om det vore i går du lämnade mig..
EN jäkla låt kan göra att minnen spelas upp som en film i huvudet på en.. att lukter kommer tillbaka och man nästan kan känna dig.. SJUKT.
Men du var länge en del i mitt liv, kanske just därför? Saker och ting kommer man aldrig kunna ändra på.. jag VET.
Jag ångrar så jävla många grejer under dom åren, jag kunde varit annorlunda, inte sagt det, inte gjort det..
BLABLABLA.. men hormonerna spelade en ett spratt.
Det är längesen nu & vi har både gått vidare & lever våra liv. MEN, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Alla minnen, saker & det liv vi delade, jag kommer alltid älska stunder med dig..
Du har gjort mig till den jag är idag, och idag är jag stark & mår bra.. jag hade aldrig varit där jag är idag om det inte vore för dig. TACK!


Kommentarer
Postat av: Johnnyhanne

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-05-25 @ 10:08:27
URL: http://johnnyhanne.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0