Solish!

Kan man bli annat än glad när man vaknar av att solen bara steker?
inte nog med det blev jag även väckt av världens bästa sanna :).
Nu har hon iallfall åkt hem till esto :/. Men vi ses ju snart igen!

Blivit en lugn morgon för min del.. ätit en lugn frukost.. gjort mig i ordning, dammsugit, diskat
& så, för tjejerna kommer ju hem idag :). wihuuu!

Nahe, nu ska jag bara dricka upp min kaffe här i solen & fila det sista på utseendet innan jag
beger mig till das spårvagn & jobbet. Inte kul att jobba hela soldagen MEN, pengar!

& som ni sett på facebook är ni hjärtligt välkomna upp hit till GBG på födelsedagsfest HELA nästa
helg till oss här :). Boka nu så har ni råd ;).

Ha en helt underbart dag i solen allihopa!

~~ Hanna


Kolla, utväxten är BORTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0