SandyK is in town!

Heey everybody allihopa!

Haft en sån jäkla bra helg måste jag säga, och allt tack vara Sanna :).
Fredagen spenderades på jobbet för att sedan möta upp henne & tin.
Blev en pizza till oss allihopa tillsammans med lite bärs & snack. Slutade med att jag&sanna inte orkade oss ut, men lisen tog minsann tag i det själv & gav sig ut på äventyr.
Gjorde mig i ordning för jobbet som jag trodde började klockan 11.. väl där började jag klockan 1, så det var bara att bege sig därifrån. Blev stan med sanna & sen jobb.
Direkt hem efter jobbet för att börja göra oss i ordning för fest :):).
Blev först käk.. galet god mat. Pasta med kyckling, vitlök, ruccola & soltorkade tomater till detta en
sallad med bland annat avocado, mozarella, tomat m.m. MUMS.
Sanna & jag blev så småningom klara för att dra oss till Jylla.. efter mycket om & men hamnade vi där
runt 23 tiden.. med hjälp av taxi :). Taxi chauffören såg mig som en investering.. tack!
Blev iallfall en sjukt rolig utgång.. blev Nivå all night long. Dansade rövarna av oss!
Ja det hände en massa.. men orkar och vill inte berätta det ;). Även hem vägen var galet rolig och likaså
när vi väl var hemma.. HAHAHA. sjuka sjuka människor. & vi också ;D.

Sanna väckte mig sen idag vid klockan halv tolv. Sen har bara denna dagen varit typ den mysigaste och
bästa på väldigt väldigt länge. Trots trötthet gick vi upp & insåg hur jäkla bra väder det var.
Hoppade i ett par mysbyxor och gick till hemköp för att inhandla vår frukost som vi skulle spendera på balkongen.
La ut filt och kuddar och gjorde en mycket mumsig frukost. (bild nedan)
Låg och snackade i stekande sol på balkongen.. åt våra frallor.. drack vårat kaffe och bara skrattade!
Där blev vi sedan liggandes till runt 17 tiden. Var bara att återigen hoppa i mysdressen för att sedan motionera i 1.5 timme.. gick runt i Linné och bara njöt. Jag insåg då verkligen varför jag flyttade till GBG. Den känslan som jag hade då går inte riktigt att beskriva.. jag bara NJÖT och det pirrade sådär härligt i magen.
Alla människor på dom små uteserveringarna på dom små gatorna runt omkring.. hittade massa mysiga små restauranger och caféer. :)
Blev sedan att handla för att sedan färga mitt hår, laga mat & kolla Wallander.
Vi har haft en helt awesome dag och för att inte säga en helt jäkla underbar helg! TACK SANNA! :)
I morgon är det dags för pinglan att återigen bege sig till Stockholm.. will miss you! Men nästa gång är det jag som kommer upp till dig ;). Kryssning nästa.. wuhuuu!

I morgn kommer även Johanna, Josse & Noomi hem igen.. vi har nog jävligt mycket att snacka om!
Har saknat mina bitches massor. <3.

Denna veckan blir det även bara massa massa jobb. Har egenlitgen bara 24.5h schemalagd tid.. men nu är jag uppe i om det var 44h.. så det är ju jävligt bra :). Pengar Pengar!
Nahee.. dags att sova sig lite. Ladda för jobbveckan :).

& du är i mina tankar!

~~ Hanna

Sötnosar!



Frukost på balkongen!



Sanna i telefon

Osminkade sanningen ;D

SOL SOL SOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0