Saknad.

& så var Torsdagen här igen!
Inget speciellt som hänt idag direkt kan jag inte påstå.
Jobbet har varit som vanligt.. tycker det nu förtiden är riktigt sugit att jobba då det verkligen inte är något alls att göra. Vadfan, är folk inte shopping sugna eller? Eller är folk bara lika jävla fattiga som en annan?
Hade jag haft pengarna hade iallfall JAG shoppat en massa.. särkilt på Rut ;).
Hade jobbpasset 13-20.30, ja jag vet, det är ett vanlgit arbetspass.. MEN när det inte finns något att göra plus att man slutar så himla sent så suger det ganska mycket rumpa! MEN, jag är glad som hade sofie idag :).
Finns några tjejer på jobbet som gör att man orkar.. & jag vet att dom känner likadant, hade vi inte haft varandra så vet i tusan! Tjejer, ni vet vilka ni är ;). (ingen nämnd, ingen glömd) isprinssesan är INTE inräknad.. HAHA.
I övrigt, jag gillar mitt jobb BARA så ni vet :).

Man kom hem cirkus 21.00 idag, blev en räkomelett med sallad till. helt OK.
Annars har jag banne mig bara varit och handlat sen inte hunnit så mycket mera..
Tjejerna börjar allihopa runt 07.00 i morgon så idag blev det läggdags tidigt för allihopa, så jag passar på jag också!
Blir same arbetspass i morgon 13-20.30 och då hoppas jag på massvis att göra!

Försöker boka en liten tågbiljett minsann men nae, då funkar inte funktionerna för det är störningar i trafiken, TACK!

& jag har något konstigt deppmoment just nu, i går också. Jag har en konstig hemlängtan.. inte till själva staden utan en saknad till familjen & vännerna där hemma. Men tanken att flytta hem finns inte, skulle aldrig vilja bo i Karlskrona utan tjejerna här uppe & sen är jag inte redo att flytta tillbaka, no way!
Det är ju nu livet börjar här uppe :).
& drömmen i natt kan jag ju säga att jag INTE ville vakna upp i från! Vart kom DU i från liksom!? :)
Men inte mig i mot.. those dark brown eyes.. mhmm!

Nahe, dags att krypa till kojs gott folk!

~~ Hanna

(Det är inte lätt att veta vad en person känner om personen aldrig hör av sig.)


Min älskade mamma & mitt kusinbarn björn. BÄSTA! <3


Saknar min mami. (& papi, men har ingen bild på honom här.)


Saknar!

Kommentarer
Postat av: lena (mamma) sundqvist

Saknar dig oxå min lilla prinsessa.. Livet är inte lika härligt när inte du o henrik är här.. Men du vet att jag sysselsätter mig väldigt bra o mkt... Kanské för att jag glömmer bort att sakna er en stund då..kramis o pussar från mamma

2010-04-19 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0