Onsdag.

Vill första börja med att tacka Sussi för hennes hjälp med min bloggdesign.
Tacktacktack snäckan!
Gav henne bilderna och direktiv i går & VIPS så var den färdig, SÅ duktigt. <3

Så vad tycker ni? :)

Dagen har varit helt okej, inget speciellt alls. Blev härlig morgon med johanna till days med frukost och detta.
Sen hämtade jag ner mina sommarskor.. har dock 25 par till omklackning, MEN då är det ju tur att man har en skomakare precis runt hörnet :).
Sen har det blivit jobb 13-20.30.. hem och åt & sen bara segat i soffan! Ingen speciell dag, men en bra dag.
Dock fick jag ett sånt där riktigt jävla depp moment på spårvagnen hem. tror det föll en liten tår i från min kind minsann, och det hände inte i går!
Lyssnade MP3, & låtar satte i gång massa känslor och tankar. Jag kan inte FATTA hur svårt det kan vara att gå vidare från vissa saker/människor.. att man inte glömmer. Vissa känslor vill inte försvinna & jag undrar om jag kanske sumpade något som egenlitgen var meningen? Ja, jag kommer få ångra det i resten av mitt liv kanske?

Nahe, dags att återigen hoppa i säng.. denna gånger ska jag faktiskt inte somna i från boken utan faktiskt läsa ett par sidor. :)

Hoppas ni mår bra där ute :)

Längtar tills nästa helg! Ooooh.
Ett par gobitar från karlskrona kommer upp som jag saknar en massa.. jag fyller år.. lönen kommer.. och och och och LISEBERG öppnar :). Jag hoppas helt enkelt på en bra helg!

~~ Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0