Natti!

Ville bara säga godnatt..
Dagen har varit bra.. rolig dag på jobbet, sådär glatt humör från allas sida.
Slutade även 1.5 tidigare än jag trodde så hör och häpna.. jag gick även hem från jobbet.. 35minuter!
(Han inte hela vägen till jobbet i morse..så blev bara 15minuters promenad) bättre än inget!

I övrigt haft en mysig filmkväll här hemma med tjejerna.. såg filmen 300, i love! SPARTANS PREPARED FOR GLORY!
Kan det vara Tobias Aspegrens replik, ELLERRRRRR!? haha.

Dags att komma i säng i tid idag.. blir jobb hela helgen! Men bra det, då slipper man kalorierna från alkoholen och man blir dubbelt så laddad till nästa helg :). DÅ jäklar! :):)

I övrigt saknar jag massor av människor där hemma!
Madde, anna, jenny, josie, carro, julia, linda, bianca, mikaela, fia.. bara för att nämna NÅGRA!
Ni är guld värda! <3

Natti natti. (förövrigt har hela benet somnat så nu är det nog kroppen som säger, SOV HANNA!!)

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig massa gumman! Synd att jag inte kan komma nästa helg, men jag lovar att komma snart! <3

2010-04-17 @ 13:35:55
Postat av: Jenny

Hjärtevän! Saknar dig med. Men snart så ses vi. Inte alls långt kvar.

2010-04-17 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0