Karlskrona!

Nu sitter jag här i lägenheten själv & äter en god och stabil frukost, samtidigt som jag kollar på days!
Det är ju inte mer än att man saknar tjejerna lite, vi som alltid gör detta i hop. :)

Ska snart bege mig med min stora packing till spårvagnen & jobba lite.
Blir bara 4 timmar, MEN eftersom det är storhelg blir det ju dubbel betalning vilket innebär 8 timmarsjobb!
Ska även köpa ut lite kläder idag tänkte jag, för vilka pengar då?
Nae, denna månaden är knaper.. så nu blir det att fixa pengar på något vis, måste låna av mamma&pappa.
Men det betalas ju tillbaka när nästa lön kommer, ska bli så skönt att få en hel LÖN.

Haha, jag är typ lite nervös för att åka hem till Karlskrona.
Jag VET, det är bara typ 5 veckor sen man flyttade, men det känns som en evighet.. man har blivit
så hemmastadd i Göteborg. Men gud vad jag saknar mina vänner & släkt!
Ska bli så underbart att träffa Mitt killgäng, Julia, Madde, carro, josie, mikaela, anna, Linda, fia, killgänget alá
feffan, bianca & alla ni andra. Bli inte ledsen om jag inte nämnde namn ;). (huvudet är inte helt med)
Anläder 20.35 i Karlskrona för er som vill komma dit och slänga er runt halsen på mig, haha ;)

I går hade jag en mysig kväll, film & bra sällskap! melike! :)

Nahe, dags att packa det sista!

See you home :)

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0