Jag ser slutet..

Då var det tisdag!
Känner att jag inte mår riktigt 100 för tillfället. Tror det blivit lite för " mycket " jobb nu på senaste.
Låter som jag är världens klenis.. men detta med 10 pass på raken.. det tar fan mer på en än vad jag trodde det skulle göra faktiskt.
Jag trivs, det är inte det.. men man ser liksom inte slutet på jobbandet.. men NU äntigen gör jag det.
Nu jobbar jag onsdag & torsdag.. SEN äntligen är det fredag och DÅ är jag ledig :)
Inte nog med att jag är ledig får man LÖN och inte nog med att lönen kommer fyller JAG ÅR! :):)
23 april, det är en dag ni alltså inte får glömma ;).

Kommer kännas väldigt konstigt att inte väckas av mamma, pappa, hugo & brossan MEN jag tror minsann tjejerna kan göra det bra dom också :). & lisen JAG VILL ABSOLUT INTE HA FRUKOST PÅ SÄNGEN ;). haha.
Blir fest här uppe kan jag lova dig på fredag kväll & det kommer massa underbara människor! inte minst är jag galet överlycklig att Julia & Linda kommer upp :). Ska bli så himla kul!
Vi får se hur helgen blir.. men jag tror den kommer bli helt awesome & jag ska fota en himla massa!
& paket.. ja skicka på bara ;). Nej.. detta året vet i tusan vad man ska önska sig.. Pengar, presentkort på nagelförlängning.. evt på systemet ;). Haha.. nej men asså pengar är bra för då kan jag köpa det jag vill.. kläder, smink.. och sånt som jag vill ha :).

I övrigt ringde pappa & sa att min tv var hemma från lagningen, så nu ska den bara lyckas komma hit också!
Är det någon som inom kort ska KÖRA upp till Göteborg bidrar jag gärna med en mindre summa för att min älskade tv ska fraktas hit, HÖR AV ER!

Nej nu är klockan snart 23, och jag ska släcka lampan & tacka för mig.. i morgon blir det helvetes passet.. 9.45h..inte gilla! men pengar pengar. Ska bli intressant att se vad det blir för lön!

& för att inte glömma fick vi minsann ett par byxor var från RUT, det ni ;). Dock är det inte dom snyggaste byxorna, men vafan.. ett par byxor liksom. baggy! Bild kommer väl i morgon eller nått. ;D

Nattnatti..

~~ Hanna

Jag innan jobbet idag..

Byxor: VILA
Spetströja: Rut m.fl
"Jacka": HM

Kommentarer
Postat av: E

lite uppdatering nu gullet_hanna :) vill veta hur helgen var :)

2010-04-27 @ 00:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0