Hutt hutt!

Japp, sagt & gjort, nu är det banne mig dags att bli lite huttig minsann!
Mest för att jag ska må bättre & bli piggare, men självklart VÄLDIGT mycket för figuren.
Nu har jag Sofie & Jenny infört en tävling på jobbet.. den som går mest till jobbet.
Så idag blir första dagen jag faktiskt ska gååååå till jobbet :). Vet inte alls hur långt det är..
Men det tar 13 minuter med spårvagnen.. så kanske 35 minuter? nae.. 30.. svårt att säga, svaret får jag senare om inte annat! Men i detta solskenet går jag gärna.. dock kan det ju bli lite svettigt.. not good.

Sitter även & kollar på Top model medans jag inväntar Lisen & Johanna som är på gång att komma hem.
Blev så JÄKLA glad när domarna faktiskt sa till en tjej att " Du är för smal, vad äter du egenlitgen???" " inte är det ostburgare och pommes iallfall " " Du har för smala ben & armar, vi måste redigera för att det ska se bra ut"..  BRA.. & ärligt.. hon ser förjävlig ut.. det är ett skelett för fan. USCH! Smal vill jag bli, men inte SÅ smal.

& Sen en annan sak.. alla tjejer & framförallt KILLAR läs boken " Flickan med skulden" fyfan vilke bra bok.. är helt fast i den. Handlar om våldtäkter & hur folk ser på det. Allvarligt.. tycker killar att det är okej att våldta bara för en tjej går runt i kort kort & stövlar? Är det liksom OKEJ att våldta någon bara för det? Vad fan tror folk!!!!!
Blir så jävla upprörd av det. En tjej kanske söker efter att " få" något.. men inte att bli VÅLDTAGEN.. inte att få sig ett skjut mot sin vilja. Fan vad pantade vissa människor är som säger " Hon får väl skylla sig själv om hon sätter på sig dom kläderna" Nae.. vissa människor är verkligen hjärndöda.
Är det okej för oss tjejer att våldta en kille bara för han går runt i typ linne och shorts då eller?
Att läsa denna boken gör också att man INTE går i mörka gränder själv en kväll.. TRO mig.

Ojoj, här blev en lång uppdatering. :).
Chefen har även ringt mig ett antal gånger idag.. haha " Hanna för fan, nu får du börja höja volymen på mobilen hahaha. " JA, vi lyckades ringa om varandra ett ANTAL gånger. Men tur hon bara skrattade åt mig!

Dags att bege sig ut i solen och till jobbet :)
ha en helt underbar dag.

~~ Hanna


Tycker ni detta är snyggt? Här har vi skelettet domarna inte gillade.


Här har vi en riktig snygging enligt mig.. ser mänskligt och friskt ut!


Ser också snygg & hälsosamt ut!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej. Den boken har jag oxå läst! Den är riktigt bra. Om du har möjlighet att komma över uppföljaren "en riktig våldtäktsman" så rekomenderar jag den varmt! Där träffar författaren unga killar som sitter inlåsta för att ex ha våldtagit barn:/ riktigt vidrig men sjukt bra bok! Kram på dej/ Elina Gustafsson

2010-04-21 @ 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0