Hoppsan kerstin!

Ja, hoppsan Kerstin!
Här har då inte uppdaterats på ett antal dagar.
Har jobbat varje dag & sen har inte orken funnit där på kvällarna, plus att min älskade lilla mamma varit här på besök, så då är det inte läge att sitta vid datorn :)
Var jätte mysiga dagar med lilla mor, thank you! :)
Blev lite lite shopping.. nya jeans & tubtopp, melike! Från rut m.fl såklart, haha. TACK MAMMA!

Nu är det redan torsdag & inte vilken torsdag som helst utan skärtorsagen!
Mådde dåligt i natt så stannade hemma idag.
Blivit en lugn dag med massa stimm (av cp)
Tvättat allt inför resan i morgon!
Josse&Johanna reste hem till besök i Karlskrona i går, känns väldigt konstigt!
Saknar dom redan :). & inte nog med det begav sig Lisen vs cp till Von Haugensnausser för  en mysig eftermiddag på Heaven, inte avdunsjuk alls! ;).
Sitter alltså i lägenheten all by myself på 110kvm.. kollar grey´s anatomy och bara väntar på att tiden ska gå :).
Luktar iallfall gott i lägenheten efter alla rena kläder, awesome!

Sen i kväll hoppas jag på en bra kväll :). Mysig & så.. ska sova för första gången själv här.. och jag är banne mig den första som gör det, INTE GILLA! Jag hatar att vara ensam.. fy!

Men i morgon är det dags att jobba.. 10-16.. ska dock gå 15.45.. sen går tåget hem 16.07 hem till Karlskrona minsann :). SKa bli jätte mysigt att komma hem & träffa familjen/släkten & vännerna.
Ser fram emot en rolig utgång också ;).
Så fredag kväll-Måndag eftermiddag befinner jag mig hemma :). Now you know ;).

Nahe, dags att städa i ordning lite här & fixa mig...
vem vet vad kvällen bjuder på ;).
Förövrigt är lägenheten så jäkla fin nu.. helt om målad, bilder kommer!
Måste fixa pengasr tills i morgon så jag kan köpa ut mina kläder på rut.. vi får första tjing på provkollektionerna som kommer in & gissa om man kan FYNDA!
grejer som är i butiken.. får vi för 29-149kr.. då kostar dom ca 99-799kr i butik! MELIKE!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0