HAHA

Ville bara säga godnatt till er alla!

Sanna&jag kollade precis på den sjukaste filmen på länge "Miss March".. HAHA.
Det var den mest patetiskt roliga film jag någonsing sett.
Båda var överens om att den verkade skit bra.. men haha. Som vi sa.. den var inte dålig.. men den var något ut över det vanliga. Som en jäkla porrfilm ;D. & jävligt overklig.
Sjuk sjuk sjuk. Blev fruktsallad & te till detta, heeelt sjukt gott. Ananasen var yummie!

Nahe, dags att sova sig lite.. sen blir det promenad i solen i morgon. Eller ja, vi hoppas det är sol :).
Blir slottsparken & vandra! Sen 14.00 är det dags att jobba igen!

& ja, jag vet inte.. men du är i mina tankar väldigt mycket! You are amazing :).
Innerst inne vet du vem du är.. du är sån jäkla bra kille!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Richard B

Tack, det var snällt skrivet om mig!

2010-04-10 @ 06:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0