Besök i GBG.

Ojojoj, här uppdateras det inte flitigt längre!
Skärpning Hanna, SKÄRPNING! :)

Här bloggade jag precis ett riktigt långt inlägg med allt som påsken hade att erbjuda, så lyckas jag kommer åt en satans knapp & BAAAAM, allt försvinner. jag drog en djup suck & räknade till tio, slog 5 gånger hårt i väggen och drog ett antal med svordommar.. fittdator!

Men ja, för att göra det jag skrev KORT.
Var hemma i påsk.. RIKTIGT mysigt och skönt.
Fredagen bestod av tågresa, middag med familjen & sedan chill i stan med thörn & nicke som jag saknat en massa!
Lördagen blev firande av mamma på morgonen med mysig frukost med den efterblivna familjen ;D.
Blev sedan släktmiddag ute på aspö, galet roltigt att träffa alla. Särkilt anna som man inte träffat på hur länge som helst då hon & gianni bor i Boston.
Fick även beröm för jag nu blivit modigare att prata engelska, wuhu :). någon har mognat haha.
Kvällen blev 30-års kalas med mina partypinglor Josie, carro & Fia. Riktigt trevlig fest, så jäkla välplanerad!
& det gillar vi. Härligt att få träffa Feffan and the gang också. :). Nae, riktigt jäkla kul fest, TACK!
Blev sedan udgang.. inget harrys/sliver för mig & carro då dom plötsligt skriker att det bara finns 40 platser kvar!
Blev nivå hela kvällen, men hade faktiskt riktigt roligt där också ändå, så det gjorde inte mycket :).
Insåg dagen efter att jag bara rört mig på en yta på ungefär 30kvm.. baren/ett bord/rökrutan.. sjukt!
Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, önskar jag inte hade mått så dåligt så man hade kunnat myst :).
Kvällen blev sedan födelsedagsmiddag för att sedan ha myskväll med Linda&Julia, lovely.
Som jag saknat er tjejer.. helt underbart att träffa er igen! <3. & snart kommer ni hit!

Måndagen var det hemresa.. så nu är man tillbaka i götet & JA, dagen jag kom upp flödade ångesten, som ni säkert märkte i förra inlägget. MEN, det lägger sig så jäkla fort, vilket är skönt.
Nu är jag här uppe igen, jobbet är i gång & inte minst så anlände SANNA idag till oss :).
Vädret har varit heeeelt jäkla amazing. Hämtade upp sanna vid 4 snåret och vi fixade lite på banken för att sedan bege oss till avenyn & sätta oss på uteservering. ALLA ställerna var fulla så det fick bli kungsportsplaten på cappuchino. Riktigt mysigt! uuuuuunderbart att ha bästaste sanna här! schäälek.
Massa TJEJSNACK vill jag lova.. HAHA. Lisen,jag&sanna.. godetid! :) (bild nedan från innan).
Sen i kväll blev det Tacos.. sen har sanna & jag bara snackat en himla massa & försökt fixa lite inför lördagens utgång.. och jaa.. tagit det lugnt :).Nu har vi intagit sovpostion så nu är det dags att tacka för ikväll/natt.
I morgon blir det jobb så sanna får klara sig lite själv, men det vet jag att hon fixar ;).

Vad är känslan egenlitgen? Något säger mig att det är försent.. men en annan säger GO FOR IT. splittrad!

Sov gott allihopa!
~~ Hanna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0