What goes around comes around!

Ja, man är ju inget snabb uppdaterade så här på tidiga höstkanten!
En heeel vecka har passerat redan.
Förra veckan bestod av det mesta jobb. But i like it :).
Fick vara bebisvakt åt min största älskling i tisdags, gick kanon.. men HEJ man
blir ju genomsvett när ungen börjar gråta :P. Gick bra iallfall!
Träning har det såklart blivit & myskvällar med mina babes.
Fredagen blev det först jobb sedan stan en runda, shoppade mig en ny "jacka"
på hm, visar bild nedan på den :)
Blev snabbt hem & gjorde mig i ordning.. redan klockan FEM skulel vi vara på nivå
för det var Nyöppning där, anna hade fiat lite vip ;). haha. Blev mingel med fördrink..
lite plock mat/öl.. och inte nog med det 3 valfria drickor under kvällen.
Vi gick därifrån runt halv 8 tiden.. jag sprang hem och bytte om och snyggade till mig
lite. Där efter var vi bjudna till John&Josse.. Hade en sjukt trevlig kväll :) Skulle bli en
rätt lugn kväll var det tänkt.. men jag tror inte det blev så för någon :D.
Blev nivå hela kvällen ute.. met you.. vet inte om det känns bra nu i efterhand.
Då kändes det awesome.. men nu är det nog lite whatever. Även om magkänslan..
Kvällen slutade inte som jag trodde, men kanske var lika bra?

Vaknade på lördagen, måttlig huvudvärk man hade!
Man fick rycka upp sig.. så drog vi oss till tretton för att äta och snacka
gårdagen. Blev en lååång fika med anna & lisen, men det behövdes :)
Pasta fläskfile och mina tjejer, kunde det bli bättre?
Blev sen handling och städade hela lägenheten för sen på kvällen kom alla
mina girls från jobbet så hade vi personalfest här i min lägenhet!
Riktigt skoj.. blev ostbricka och vin.. fan så kul vi har i hop! Cp fick också vara
med sen, såklart!
Ut sen en runda till olearys med alla.. men sen gick jag,lisen & mikaela till statt oc
där blev vi hela kvällen sen! Hade skoj :)
Finns sånna efterblivna människor, haha.. fatta vinken?
Yaao..blev hem sen iallfall! en snarkande gris? YAAAAAAAAAAAAAAAAO. hahaha.

Hade en sjukt rolig morgon iallfall.. haha.
Blev bara chill sen på dagen och somnade till och med 1 timme.. vaknade 17.40 och
träningen började 18.. så fick hoppa i träningskläderna och springa bort till aktiva.
Releasen på bodybalancen var kanon men.. jag tror ändå jag gillade helheten mer
på förra. Men efter några gånger har jag säkert ändrat mening :).
Blev hemmakväll och sen chill med mikaela! nice.

Idag vaknade jag med feber & huvudvärk & det är jag riktigt sur över.. skulle jobbat 11h idag
vilket skulle blivit fina pengar. Men men, man måste väll lyssna på sin kropp och vila när man
vaknar med detta! Ingen träning idag heller :/.
Jaja, blir bara soffan & vila upp sig så man är pigg till morgon dagen.
Råkade visst shoppa loss på hm:s hemsida precis.. men träningskläderna behövs verkligen!

Hoppas alla mår bra idag!

~~ Hanna

Här är lite shopping!

Denna jacka blev köpt :). Only.se
Topp från hm!
Denna fast i svart :)
I like it!

Plus tränings kläder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0