Visst finns det dagar..

SÅ var veckan över och vi går in i en ny vecka, ny fas i livet & nya möjligheter.
De där lät lite för bra för att vara sant.

Helgen blev GULD, like a thought.
Blev middag på nivå med all my girls. Vi åt härlig mat och drack alldeles för mycket
vin och gjorde av med alldeles för mycket pengar!
Men det var värt det. Hade en super bra kväll, & jag hade det absolut bästa sällskapet
som man bara kan tänka sig. <3

Mindre roligt blev det att stiga upp 9.15 för att göra sig i ordning och bege sig till aspö.
Fast när man väl stigit upp vaskat av ansiktet så var man nästan pigg!
Sprang upp till hemköp och köpte på mig en vatten (som smakade cider, kändes inte
lämpligt en lördag som denna) sen Fanta lemon. FATTAR NI! Fanta lemon har kommit tillbaka.
som jag har tjatat sen jag var liten. Good work fanta!
Sålde sedan sushi hela dagen på aspö med min älskade kusin! Hade en jätte bra dag med
2 kusiner, 2 kusinbarn (lovelovelove), moster, mormor, hansi, pappa & alla andra!
Blev väll mest gullande med lilla björn, den goaste lilla pojk som finns. Oliver är för liten för
att kommunicera med ännu ;).
Hem med 4:a färjan.. satte genast på musik i öronen för att peppa upp mig själv till kvällen..
och för att få NÅGOT sug på alkohol.. det var svårt!
Men väl i ordninggjord och lite nakendans i lägenheten till massa musik laddade jag om!
vi åkte och åkte och åkte.. och kom aldrig fram.. jo faktiskt! till sist.. ca 6 mil från karlskrona
landade vi mitt in the middle of know where! GALET off road, det hette ju till och med det.
Blev lite kräftskiva.. vi hade väll vår egna jag johanna & lisen.. Blev inte riktigt som vi tänkt
oss, så blev stan redan runt 10 tiden.. fulla som få gled vi in till mikaelas place. Massa folk..
ännu mer alkohol och man blev ÄNNU mer full. icke bra!
Blev statt hela kvällen sen, hade sjukt jävla kul om man bortser från mina fötter som var lagom
mörbultade pga av en viss oscar dahlberg som inte kunde stå stilla! :P.
På något konstigt vis var alla på humöret " kommer hon närmare eller stöter till mig en gång till
så kommer jag antaligen slå ihjäl den jävla fittan" hm.. ni fattar grejen?
Iallfall, kvällen slutade.. en aning lustigt, inte som man hade tänkt sig! men haha.. ja roligt.

Dagen efter blev det olearys med tjejerna för lite bakismat & massa snack om gårdagen.. som ingen
egenlitgen minns speciellt mkt av, och tur var nog det kan jag säga dig!

Nu är det iallfall ny vecka.. jag jobbar & sliter som vanligt. Äter min förbaskade sallad, går inte ner
ett skit i vikt & ska idag börja träna återigen på aktiva.
Så detta kommer nog blir bra.
2:a kaffen för idag är nu drucken, och som jag lovat mikaela dyrt och heligt ska jag nog hålla mig till
2 om dagen, för mer är inte bra för magen!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0