Singel & sökande.

Ja den jävla låten får mig att tänka på mina göteborgs pinglor, JAG SAKNA ER!
Så småningom blir jag nog en av er, kanske ;).

Träningen gick bra i kväll.. dessa jävla ben övningar, darrar ju sönder!
Blev en promenad med piff&råttorna efter. Vi tvättade även upp våra
skitiga kläder, behövdes efter mycket tränande!
Har även hunnit duscha, tvätta ännu mer & göra AS god kycklingwok.
kan säga er att ni borde vara avundsjuka på den, YUMMI!
Nu sitter man här i sin ensamhet och då börjar tankarna, dom går ungefär såhär:

Jag är singel, mmm.. det är jag!
Vill jag vara det? Nej, jag börjar verkligen tröttna på det nu.
klart det är roligt att gå ut och festa och ragga på killar.. men liksom..
nae. Ärligt, i längden, hur roligt är det?
Jag vill ha en kille att dela saker med. Jag vill kunna komma hem/dit till
någon som jag kan laga mat i hop med, eller laga mat TILL.
jag vill ha någon att tvätta åt, diska åt (självklart inte hela tiden).
Jag vill ha någon att krypa ner hos om kvällarna.. bara få känna andetag och
känna hur det pirrar i hela kroppen.
Någon att gråta hos när man är ledsen för något, någon att säga att man verkligen
älskar.. och jag saknar faktiskt någon man kan få bråka med ibland.
Inte sånt där mamma/dotter bråk.. utan.. ja.. sådära som bara pojk/flickvänner kan
bråka.. men ändå veta att allt blir bra!
Jag vill ha någon att skratta med & bara få vara dum med ibland.
Ja, ni fattar grejen va? Jag är rätt trött på singellivet, ÄVEN om det kan vara sjukt
skönt ibland.
Men det finns någon för alla va? Mm, vi kan ju alltid hoppas, men ibland tvivlar man!
& jag blir galen på mig själv att jag alltid är så satans svårt.. vågar aldrig släppa
in någon eller visa hur jävla mycket jag kan tycka om någon. Jag är verkligen en
människa man måste låta få ta tid & ärligt kämpa med, och det är väll inte alltid så
att man är tillräckligt intressant att kämpa FÖR.
Allt har en orsak, och det finns anledningar varför just jag är som jag är idag.
Men nu är det skärpning hanna :). show them all of you!

Nog om det, nu ska jag nog faktiskt lägga mig & bara drömma mig bort.
IIh, hjärtklappning & skakande ben.. du gör mig knäsvag!

Godnatt gott folk.

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag är singel och sökande! Kom upp och svina lite hos oss snart :D

2009-09-20 @ 18:04:56
Postat av: Hanna.

Klaart jag gör det snart snäckan :D

2009-09-20 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0