Relationship.


Just nu när jag ligger här har jag inga direkta ord att skriva.
Hade så mycket nyss, men så startades låten..

Jag förstår inte att EN låt på 2 sekunder kan få dig att bara brista..

Jag kan inte höra rösten, den är bara du du du för mig..
det är sjukt som jag känt/känner.. och att du bara försvann hastigt
i från mig.
Jag saknar dig som fan..
oavslutat återigen.
Ingen är som du.. ingen får mig att känna det du fick mig att känna.

"The scars reveal the hidden place deep down in you
Like a shadow from the past and nothing is true
A reflection from a dejected face, It comes to
Memories will last, I am crying for you"

Jag orkar inte vara deppig, men just nu känns bara allt..
jobbigt helt enkelt.
& i går bara kände hur mycket jag saknar att ha någon..
självklart finns det även människor jag saknar att ha..

nej, nu åker jag hem till pappa!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0