Och så skakar vi på rumpan!

En helt vanlig torsdag är här återigen.
Träffade jossan i går över en kaffe på¨waynes.
En väldigt bra fika, fick snacka av oss ordentligt båda två.
Haha, ja det är härligt vad roligt man kan ha med dig ibland!

Blev bodyjam i går som jag skrev i förra inlägget.
HAHA, ja.. jag skulle ju inte velat se mig själv försöka
detta. Men vi svettades som aldrig förr och vi gjorde så
gott i kunde.
Som lisen sa " några öl innan detta passet och vi skulle varit
kungar" haha.. SANT!.
hur lyckas man på krogen, eller ser man så jävla dum ut som
jag kan tänka mig? godetid, då vill jag aldrig mer dricka alkohol
och ställa mig på ett dansgolv, för nykter är man ingen dancing queen
direkt :/.
Men ett riktigt bra konditionspass helt klart. Vi funderade starkt på
boxen efter, men njaa.. vi får köra på den nästa vecka istället :)
Och man frös ju lagom till is där för en kort sekund..
Att det skulle kännas så. :/

Whatever, ny dag idag.
Jobbat som vanligt, fick sluta 1 timme tidigare idag
för att testa på aktivas afrodans.
Jag,lisen & johanna testade detta och FY fan vad roligt.
Mycket lättare än bodyjam, och godetid vilken konditionsträning!
Melike! Man svettades iallfall och man kände sig tränad efteråt.
Helt klart att rekommendera!
Hämtade sedan mikaelas hundar.. vi gick powerwalk med dom efteråt.
Sedan hem & lagade mat till mig & mitt cp. hemmalagade hamburgare
med frisco bröd, FY vad gott det blev, right baby?
Idol tittande och snack, bra kväll!
Nu ligger jag här med grabbarna.. en låter som en gris och den andra
kollar på mig med puppy eyes och lägger tassen på min hand hela tiden
så är lite svårt att skriva.
Och ha en gris i sängen kommer nog bli jätte lätt att sova med :P.
Skulle hellre ha en riktig karl ;).

MIN DRÖM i natt.. hallå ja!
Mardröm så in i helvete. KRIG.. och ja det låter fjantigt. Men
något jävla land släppte bomber och vi sprang för våra liv. TYP.
Sen fick jag en förjävla härlig dröm.. en viss person var med jätte
länge.. och ja you were mine :)
Så vaknar man och blir besviken. Känslan i magen har varit pirrig
idag och jag har nästan trott du var min, FAN haha.. :P

nahe nu ska det sovas för att sedan vakna och gå och jobba!
Vilket liv man har. Ser fram i mot träning i morgon!

~~ Hanna

galet roligt!

OCH SANNA VART VAR DU NÄR VI SKAKADE VÅRA SKINKOR IDAG!? :D

Kan inte sluta skratta åt denna bild!  HAHA!

Onsdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0