"Neej, alltså jag är inte långsur."

Sådärja, back to blogging!
Dagen i göteborg blev lika lyckad som jag trodde.
En toppen dag med många av mina favoriter.
Bussen gick från ericsson 5.30 på morgonen, galet att vissa
människor verkligen stiger upp vid den tiden. Skulle aldrig
kunnat ha ett jobb på dom tiderna, nej fy!
Det blev en del sömn,frukost & gapskratt på bussen upp.
Dagen bestod av shopping (för mig och mikaela ) halva dagen..
och ja, det var väll klart att man skulle sprätta lite pengar?
Blev ett par nya skor & en kofta. Mycket fint, kommer bilder så småningom!
Blev en dyr middag med min älskade på något stekhus, NEJ.. inte det godaste
och alldeles för dyrt, men nyttigare än burger king, det är så vi får se det ;).
Vi gick sedan tillbaka till liseberg och till dom andra tjejerna, där åktes det
karuseller till bussen gick hemåt igen vilket var runt 19.30.
Ett skrattanfall utan dess like fick jag efter kanonen, måste fått någon sorts
kick, för jag kunde jävlar i mig inte sluta skratt.. det behövdes!
Balder, hahahaha.. ja godegud. Att åka med mikaela var både för och nack
delar. ETT: Jag skrattade så jag nästan kissade ner mig, TVÅ: Tinitus var väldigt
nära att få.. Paniken i hennes ögonen och skriket: NEJ NEJ NEJ NEJ! ungefär 934 ggr
på ca 3min, ja, hur hon han var en bra fråga?
Vi var hemma runt 12 tiden på natten, att tanken ens gick till en utgång var konstigt
eftersom alla däckade på bussen SAMT däckades rätt hårt när vi kom hem.
Skönt med en vit helg :), så kunde man träna på söndagen också.

Nu är det ny vecka och redan onsdag, här sitter jag nu, har slutat för dagen och
ska gå & möta jossan för en kaffe på stan. Efter det blir det stan en runda, tvätta,
träna (bodyjam) haha, får vi se hur det kommer gå, hem och se slutet på fotbollen
och sen börjar idol :) Blir en myskväll på det tycker jag!
Träningen känns bra & jag är fortfarande fruktansvärt motiverad!
Kosten går också bra, men detta med sluta röka gör ju en fruktansvärt söt sugen.
Kanske skulle ta & ta hand alla pärlor och skit jag köpt hem nu från jobbet, blev så
sjukt inspirerad när vi fick den nya planschen från panduro. En tjej som har fullt med
armband i blandat guld/silver/svart.. på 2 min efter det hade jag plockat pärlor för
flera hundra, nu ska dom bara göras också :)

Orkar inte om det ska vara på det här sättet!
Just let i go as you said!

Yaoyao, dags att slita sig från jobbet & träffa babybun!

~~ Hanna

I kväll ska det dansas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0