När man inte ser något ljus.

En ny dag i denna kalla höst.
Hur kunde det precis vara 25 grader varmt och sommar till att bli
kallt och 10 grader? Jag älskar höstmodet, men detta med kylan..
Nej jag är inte redo för den iskalla kylan ännu. Torra händer har redan börja :/.
Jobb idag, vad vi flyttar om & har oss, men jag tror det blir jätte bra
denna gången. Vi gör värsta myshörnan med fotölj massa ljus och antar att
vi även kommer ha kreativ insikts grejer där :). Gillar!

Dagen i övrigt, neej, vi ska nog inte snacka om den. Vad fan är det som händer?
Är det bara jag som är så här?
Jag tror jag ska köpa mig en hund så man har lite sällskap och alltid har någon
att komma hem till. give me tiiiime to have one.

Slutade ju redan klockan 14.15 idag, blev hem & gjorde en skaldjurssallad. Gott!
Kollar Top Model Australia, fy vad vissa ser ut. Är det ärligt talat snyggt att se ut
som ett benrangel?

Nu ska jag gå till pressbyrån och hämta ut min jacka från only.
Sen funderar jag på att ta mammas bil och hämta en lampa i affären som jag
ska köpa för endast HUNDRA kronor av ninas syster. En splirrans ny från ikea..
men heeej vad stor. Vi får väll se om den passar :)
Snabbt hem till mick för att avgöra om hennes klänning är okej. Sen hem för att
sedan gå & träna bodyjam,melike!
& JAA, jag borde lyssna ner på min kropp, men jag orkar inte :/

~~ Hanna

Denna jacka blev köpt :). Only.se

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kan inte annat än hålla med om TM Australia :P Jisses! Men de flesta där ser verkligen helt vardagliga ut tkr jag

2009-10-01 @ 11:56:41
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jo, hon är riktigt nasty =(



Vi har en sån våg där den mäter både vikt, fettprocent, muskelmassa och vattenprocent i kroppen, skitbra =) Köpt på typ maxi en gång tror jag. Finns säkert på coop eller ngt, tror vi inte har sånt inne alltid. See u tomorrow ,japp hon är söötast ;D

2009-10-01 @ 22:18:30
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hade du kul ute sen i lördags? :D Såg dej inte på pirren :p haha jo jag läser din blogg ibland faktsikt.. kul o läsa runt i bloggvärlden :D

på stockholmska Haaaa´re sa brrra nu hAnnA (haha)

2009-10-02 @ 12:44:47
URL: http://cisis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hey you! Duktigt snygg jacka - riktigt fin, och kommer sitta som en smäck på dig!



Vilken skön motorik vi låg inne på dansen (NOT) - men det viktigaste är inte att vinna, det är att deltaga..hrrm..



Hoppas du får en kanon helg! pok

2009-10-03 @ 08:33:28
URL: http://sannaosterstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Fan vilken nice våg, sån måste jag införskaffa mig, kolla om ni har kvar dom på maxi :)

Tack för en jätte trevlig kväll gumman.. mysigt & roligt att träffa er båda!



Jaa, jag hade jätte kul ute då.. blev statt och lite nice shejkande :D. Du gööööre..stockholmska.. fan vad nice hörrö! Ska börja läsa din också :D. Men du cissi, vi hööörsh och ses, ha det så brrrrraaa riktigt bred och sliskig stockholmska haha.



tycker du den var snygg? nice :) men den var waaaay to big :/. så ingen smäck här inte! HAHAHAHA.. ja helt sjukt.. längesen jag skrattade så mkt. fyfan vad roligt. Men exakt.. vi ses där i veckan igen va? Träna i kväll?

Du också babe :)

Puss!!

2009-10-04 @ 16:38:20
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0