I miss you like crazy.

& så vad den sköna söndagen här återigen!
Helgen har blivit lugn för Hanna Sundqvist, precis som det ska vara!
Eller ja, fredagen blev att vi tränade tjejerna på aktiva dans.
Gött pass, fick man skaka av sig lite till bra musik!
Vi hade bestämt oss för att ha lite mys kväll hos anna, så vi hade köpt
3 cider och bara mysdricka med. & så blev det.
Vi köpte lite olika godsaket och smuttade på våra härliga cider!
Det var jag,lisen,anna & madde. Men madde hade bara mysis.
Sen kom även ella, riktigt kul :).
Blev ut en runda. Och HALLÅja vad lite folk ute, så jävla boooring ute
var det längesen det var. Det var ju självklart trevligt såå, men det hände
absolut ingenting. Först nivå en snabbis sen följde jag med anna till playbar,
där satt vi och hängde tills det var dags för mig att vandra hem, skulle upp
och jobba ju!
Kvällen slutade ju iallfall bra :):). melike!

Lördagen blev jobbjobb, lugnt som vanligt :/.
Vidare hem.. var så sjukt trött& typ ledsen. (fråga mig inte varför)
Pappa bjöd hem mig på mat hemma med bruuur.
Sen körde jag henrik&ragge till någon fest.
Kvällen sen tillbringade jag med piff.. vi kollade på VÄRLDENS
sämsta film, hahahahaha.. fyfan!
Silent Scream tror jag den hette. Asså jag trodde det skulel vara värsta
otäcka filmen, så sög den fruktansvärt, men jag vet ju att mick bara
hyrde den för hon ville mjuka upp mig lite ;). hahaha.. FY!
Slutade ändå rätt sent i säng & vaknade till massa mess & samtal missat.
Speciellt 1 mess man blev glad av :)
Annars har söndagen tillbringats i sängen.. varit så sjukt trött.. inte likt mig.
Blev iallfall träning sen Core & bodybalance.. skönt!
Annars middag i backabo.. mysigt.. & nu blir det absolut att sova!

Jag vet inte.. men jag får panik av att jag  saknar dig så här mycket!

Lite bilder senaste.. OBS: den svarta myströjan blev jag PÅtvingad att köpa ;)
illa bianca, illa! :D

~~ Hanna

Baby på playbar :)

Jag på playbar.

Gjorde hemma gjord brocolli soppa :)

Den nya myströjan som någon lurade på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0