I dina ögon.

Dagen har varit, upp&ner. Humöret har varit upp&ner, likaså känslorna.
Jag hatar att må & känna så här, men vad ska man göra!
Det är bara att kämpa vidare hanna sundqvist.
Mådde bättre i morse så det blev jobbet.
Jag mår bra av att jobba, för jag älskar att vara med mina arbetskamrater.
Hur ska jag klara mig utan dom när jag så småningom flyttar? Kommer inte
nöja mig med vilka som helst.
Börjar också bli rädd för flytt, fast idag insåg jag att jag nog inte är det.
Rädd för att känna mig ensam, men det gör jag ju här också just nu, så whatever.
Känslan är ju densamma oavsett om du är här eller i göteborg?
Blev träning efter jobbet.. och JA jag får skylla mig själv om jag blir sjuk igen.
Men idag kände jag verkligen hur jag behövde få ur mig lite, så det blev Bodycombat,
vilket är en konditionsklass med boxinslag fast i luften, haha kan man förklara det så?
Riktigt tufft, men jätte roligt och man kände av det kan man lugnt säga.
Blev även bodybalance efter det, blev som avslappning. Men vilken benlåt!
Handlade lite mat & begav mig hem.
Blev fruktsallad & knäcke, fanns ingen ork att laga något denna kväll, men gott blev det!

Kvällen har tillbringats framför dator/tv.. då har man tid att tänka.
Höstmörkret är här.. och det är inte nu jag har ork att känna mig ensam,
och ovälkommen. Men that's the way it feels. Och ja, jag är svag!
Jag saknar någon!
Är detta höstdeppen hanna? Haha, orka.
Whatever, klockan springer i väg och det är dags att slänga sig i sängen och invänta
den fruktansvärda träningsvärk jag la ha i morgon!

& vännen, jag vet hur det känns & hur jävla ont det gör :/.
Jag lider med dig.. men saken är den, att det löser sig & allt ordnar sig
även om det känns som tusen mil dit.

~~ Hanna

Vilket pass!


Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag är glad att du finns!

2009-09-30 @ 01:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0