hjärt-inger!

Idag är det onsdag vilket innbär lill-lördag. Om det vore en vanlig onsdag i somras
vore oddsen att vi skulle gå ut 100%.. men det är inte likadant längre.
Nu är hösten här & onsdagarna känns plötsligt långt i från roliga att gå ut på!
Folket har dratt och dom som pluggar här på bth verkar ju inte vara några
partyglada människor. För dödare ute änsåhär kan det knappast bli!
Det blir träning & lugnt istället, men det kan behövas om man ska komma i form inom
de närmsta åren :).

Dagen började åt helvete i morse. Vaknade på fel sida. Inget gick som jag ville.
Byxorna var för stora och satt fult som fan. Håret blev alldeles för platt och tuppera
och ha sig kändes inte som något jag orkade. Inte nog med allt skit så får jag gå tillbaka
2 ggr för jag först glömmer träningskläderna sen lunchlådan. När jag väl kommer fram
till jobbet kommer jag på att jag bara jobbar halv dag och hade inte ens behövt ha med
mig något av det. Good work hanna!

Jobbat på flitigt idag, man märker att det är höst för julbeställningarna har redan börjat.
Packade 2 SÄCKAR med julsatser idag som ett ställe skulle ha. Sånt gillar vi!
När jag slutade kom lisen&johanna och åt tillsammans med mig. Vi snackade haha om allt
möjligt. Det var winnerbäcks konsert snack, blir antaligen att vi går på den.
Vi har till 99% bestämt oss för roskilde, wuhu. fatta vad nice det kommer bli girls!
Självklart massa snack om alla karlar som går i våra tankar 24/7.. ställningar m.m HAHA.
En mycket bra lunch om jag får säga min åsikt.
Nu ska det bara sparas i hop till roskilde så vi verkligen kommer dit :). 1 dec släpps biljetterna
och runt 2500kr kostar dom.. IIH. 7 dagars fylla here we come. galet!
Sweden rock ska det också sparas till, då drar hela sweden gänget plus massa andra, jag längtar!
HAHA måste även nämna hur min kära bror hade stavat till gert-inge.. HJÄRT-INGER
asså jag dööör.. henrik sundqvist för helvete! hahaha.

Nu är jag hemma, sorgligt nog packat ner lite sommarkläder & sommar skor. ca 10par skor åkte
rakt ner i kartongen och ungefär 15 par skor ska klackas om, JAG ÄLSKAR KULLERSTEN!
Har även samlat i hop en liten hög inför våran girlsnight när vi ska byta/sälja kläder till varandra.
Nu ska jag ta mig en banan för att sedan gå och träna lite bodyjam, skaka av sig lite kalorier!

~~ Hanna

Roskilde 2010 here we come!




Kommentarer
Postat av: Madde

Ja denna gången får vi minsann köpa biljetter så vi kommer innanför området på sweden ;) Om jag nu inte ligger inne fortfarande då, som jag troligtvis gör! Annars kör vi :D

2009-09-18 @ 15:11:30
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0