Göterborg, staden på G!

Veckan började ju alldeles nyss, och nu är den snart över?
Eller ja, min helg är här redan.. och den ska bli sköööj!
Veckan har varit lugn, kommit i gång ordentligt med träningen, lite väl
bra quickstart för min kropp!
Blev Bodybalance i tisdags, box i onsdags & yoga i går..
trodde att yoga skulle bil avslappnande och lugnt.. lugnt var det ju men
HEJ & HÅ.. mina armar. Efter boxen i onsdags kan jag ju knappt röra mig.
Men vi tvingade oss egenom 1 timmes yoga.. och det gick ju faktiskt bra trots
allt!
Blev hem & FIXADE internet till sist. Efter 5 månader utan internet kompenserar inte
3 mig med något.. bra service! det ä ju bara 1100kr i sjön!
Kollade sedan på Seven Pounds med mikaela.. helt okej film!
¨Lite svår fattad.. men i slutet så förstår man hela. Helt klart värd att se :).

Idag vaknade jag med en huvudvärk som inte var av denna värld. Antaligen har
jag överansträngt mig lite med träningen och spänt mig. Märker att jag krampar
i käkarna.. så har gått över i någon spänningshuvudvärk.
Men kom 30min senare till jobbet, men överlevde. Slutade ju redan 13.30 idag :)
Så nu har jag lunchat med nina & sitter kvar på jobbet med min dator och ja, gör
ingenting.

I kväll får vi se vad som händer! blir väll antingen grevagården, chilla lite med musik
och så, eller film och mys.
Sen i morgon bitti åker vi ju till Göteborg! Ska bli så himla skönt att lämna staden, även
bara för en heldag.. & sen även känna på det lite. Blir ju som det ser ut flytt dit inom ett
år.. och jag ser verkligen fram emot det :)
& nu ska lisen också med, kunde det bli bättre? Fan vad skoj vi ska ha tjejer :)

Nej nu blir det en kaffe med tjejerna & sen träning, men INTE armarna :)

& jag saknar dig på något konstigt vänster..

lisen, du är så NYFIKEN!!!!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0