Att "tajja".

I går bestod dagen av att jobba all day long.
Man märker verkligen av lågkonjekturen, och det är riktigt tråkigt.
Man står här delar av tiden som ett jävla fån och har inget att göra.
Eller jo, när man jobbar med nina komms det alltid på grejer. Nu
är nästa projekt att göra om barn sidan. Svart&rött är temat, tror
det kommer blir riktigt nice :).

Efter jobbet sprang jag snabbt bara hem, bokade tvättstugan för mig
och min nya pojkvän. Så idag mellan 5-9 ska vi tvätta! haha.
Byttes snabbt om och mötte om piff, blev en powerwalk på drygt en timme.
Riktigt nice!
Hem & duschade.. sen efter mycket om och men satt jag,tajjarn & piff i soffan..
åt pastasallad (yes it was goooood) och lite godsaker & kollade på män som hatar
kvinnor. FY, i början blev jag fan så äcklad att jag nästan skulle spy.
Finns det män som gör sånt här mot unga kvinnor? fyfan säger jag bara..
Yeahyeah, det var helt klart en riktigt bra film, men tyvärr hade jag nog lite för
höga förhoppningar! Men ska absolut se tvåan som kommer ut snart.
Blir kanske jag och dom 2 håriga tjeckerna, hahaha. ;)
Blev hem till sängen & där låg jag lycklig som ett litet barn för att jag skulle få vara
barnvakt åt min biggest love björn.. mitt kusin barn på 10månader!
tyvärr fick jag ett sms när jag vaknade om att det krånglat så blev inget. Fick stressa
mig i ordning & springa upp till jobbet, där jag sitter nu.
Fick äntligen i gång hemside programmet igen, duktiga jag! Så nu lär min dag tillbringas
framför datorn & fixa i ordning hela hemsidan, men det är roligt :).
Tvätt&träning sen efter jobbet, bodybalance, melike!
Även lagt fram kyckling på tining där hemma så ska nog göra mig lite kyckklingwok med
matvete efter träningen, någon som testat?
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

I don't wanna be the girl you call 4 a clock in the morning!

~~ Hanna.


Jag denna måndag. ALDRIG sett så skelögd ut. haha.

I kväll kör vi!

Kyckling wok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0