Ågren, sprit, träning, jobb.. Vilken kombination!

Välkommen du kära söndag igen!
När jag vaknade upp denna morgon önskade jag att det var en såndär
härlig söndag när man varit duktig och varit nykter dagen innan.
Men efter bara få sekunder kom ångesten över en och smaken i munnen
gjorde att jag genast insåg att någon drack ju SPRIT dagen innen. fuck.

Veckan från onsdag till idag har varit bra.
Jobbat all days förutom idag då. Men det är bra, pengar pengar!
Tränat hela veckan utom lör&sön. Kan säga att idag gick det bara inte.
Jobblördagen var ju bara en ända stor stressdag.. Mormors 80-års kalas
skulle vara efter jobbet så jag fick slå in alla paket & mamma ringde och
bad mig göra 100 olika grejer. Fixade doppresenten färdigt & inte nog
med det ringer thörn och ber mig fixa ett gosedjur till hans systers bebis.
Blev slå in detta och ha sig också!
80-års kalaset sen var väldigt mysigt. Fördrink och snittar sen massa god mat
och vin och detta. Mormor fick en ny laptop i present haha.. 80 bast. yeah!
Vandrade hem runt halv 8 för att sedan bege mig på 24 ÅRS FEST. Kolla carro..
know i remember ;). 24 inte 23 haha.
Hade 5 påsar plus full proppad väska när jag vandra hem så det blev att byta om
efter den promenaden. uj så varmt!
Meningen med denna kväll vsr att vi skulle ta det riktigt lugtn eftersom dopet började
redan klockan 10 idag. Så det blev inte jätte mkt dricka på förfesten, problemet var
'ju att det räckte tydligen för att man skulle bli helt hjärndöd och spåra!
Vidare ut på statt möter vi hugohunden som har vip bordet och där flöödar ju spriten
Hej&hå jag borde vaknat upp hos farbror blå!
Efter ungefär 10 drinkar.. förstår ni kanske själva? Och detta är INGET jag är stolt över..
för jag vaknar dagen efter.. ber en stilla bön att det bara är jag i lägenheten.. och jaa..
dopet hade nog både börjat och slutat vid den tiden. FY för oss. man tappade verkligen omdömet!
Så sussi, läser du detta vet du att vi ber om ursäkt och ja, du fick ju vårt pinsamma sms! :/

Efter att ha somnat om några gånger efter samtal och sms så tar jag mig i kragen och
sätter på mig solglasögonen och går bort till montmartre där Mikaela lisen och 2 av killarna
från festen sitter. Vi smäller i oss varsin pizza, eller nej vi fick ju ta med oss halva hem också!
Sommarpizzan där är nog bland det godaste jag ätit. hör här:
Mozzarella ost, kyckling, soltorkade tomater, ruccola & kronätskocka! HEJ&HÅ!
Efter det blev det coffee House och kaffe och alldeles för mycket snack, HAHA.
Ångesten flödade över oss alla. Och ja, bakisPIIIP som få va vi! och det var det snacket handlade
mest om.
1 hjärtattack lyckades jag få under fikets gång också. Är detta bara massa jävla tecken? men för
VAAAAD!? lägga ner? jag orkar inte iallfall.

Annars har kvällen varitlugnt. Lite mat, tända ljus, ensam hanna nej MAMMA söker. Sen kom
mina två älskade män och kollade charlies änglar med mig!
Nu är det ny vecka i morgon.. jobbet kallar och träningen kommer vara i full gång.
Motiverad!

Dags att sova snart, ska bara fixa lite innan dess.

" fint smuts" ja, det är väll ungefär det som passar dig!

~~ Hanna



ÄLSKLINGS BJÖRN!

Inte den bästa bilden på mormor, meeen. Grattis :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Japp jag läste ;) Får ta igen det nästa vecka!

2009-09-24 @ 12:50:33
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0