Varning för låååång uppdatering!

OH, Hur ska man börja?

Haft en helt sjukt underbart,rolig,galen & älskvärd helg i göteborg!
Den började självklart med 5 timmar på tåg.. UTAN uttag för datorn.. det gillade jag inte.
Därför blev det ju såklart inget blogg skrivande på vägen upp.
Melissa mötte mig vid stationen.. redan där började det med skratt!
” sväljer mig utanför och söker” hahaha.. intern skämt!
Malin kom från jobbet.. s vi möttes upp och tog spårvagnen hem till deras lägenhet vilket låg
vid linné, tror jag det hette :) Mycket fin lägenhet och fint område.
Det blev en lugn kväll med middag,gotte & idol. Självklart massa snack och jaa.. bara hade det sjukt trevlig & mysigt.
Vi sov ut alla tre dagen efter. Men gjorde oss sedan en god frukost och sen gjorde vi oss i ordning för staden.
Vi hade väll all otur man bara kunde denna dag. Haha.
Vi strosade runt hela dagen i göteborg.. och jag hittade en SÅÅÅ fin klänning i en affär som hette ”FOJI” likadant en stickad tröja.. hängde undan dom för att sedan hämta ut deet när vi skulle hem. En riktig läcker festblåsa som var planerad att ha för kvällens utgång :).
Vi gick till nordstan och kollade läget.. blabla.. blev en fika på rut m fl. Där kommer vi plötsligt på att klockan är ju faktiskt 16.45.... SYSTEMET för fan. Springer som dårar ner för att handla.. men vad tror ni? Det är för helvet STÄNGT!!! Vi står där som 3 idioter.. och inser VI HAR INGEN DRICKA TILLS KVÄLLEN.
Chockade, skrattandes, arga.. och allt vad vi var gick vi ut för att lugna nerverna. Smuggel öl nästa eller?
Vi bestämde oss för att bege oss hemåt iallfall.. och då kommer nästa roliga nyhet..
Butiken där jag skulle hämta ut mina kläder var såklart STÄNGD?
Jätte roligt.. ingen dricka och inga kläder för kvällen. Dagen kunde inte blir bättre :P.
Vi åkte hem och deppade en stund.. men äsch det löser sig! Vi hade bokat tid för bastun och jacuzzin nere i huset också. Men så blev det ju såklart inte heller. Vi fick sitta och vänta på vår smuggelöl istället haha.
Men vi fick tillsist drickan iallfall. Och festblåsor fick vi på oss också tillslut.
Sen blev det förfest hemma vi 3, men ACK så roligt vi hade det. Haha. Aldrig sett några som räcker upp handen på så många frågor i sanning eller konsekvens som vi gjorde, haha.
Utestället vi var på denna kvällen sen heter Trädgårn.. haha.. vi bara gled in. Uppskrivna på listan och sms så vi slapp både betala & kön, that´s how we do it :D
Hela kvällen där inne var så sjuuuuukt rolig. Vi gjorde av med alldeles för mycket pengar.
Shots för över 400kr och drinkar och cider och hej & hå. Men idag kan jag säga att det var värt varenda öre :).
” kan jag få ditt nummer..?” 20min senare.. ”varför har du inte ringt? ” hahaha.. sjuke jävel.
Thriller dansen... HAHAHA.. dom jävla dans moovsen. BOOM BOOM BOOM BOOM, I WANT YOU IN MY ROOM. Finns en video på malin och mig till denna, HAHA. Tur man inte dansar nykter!. Kvällen slutade med efterfest hemma hos oss.. vi lyckades hitta 7 st som ville med oss.. det gick jävligt fort att bestämma efterfest. 1Min efter vi kommit ut var vi i taxin på väg hem.
Hade en helt otroligt rolig natt med massa skratt till deras sjuka dialekt. TÅÅÅÅÅNIII.
” jag: asså vi är nog lite fina i kanten såå..” ” Henke: Skattefria dunken och slotts? Och ni skulle vara fina i kanten?” hahahaha.. denna sjuka kommentar kommer jag nog alltid kunna skratta åt!
2 timmars sömn den natten.. haha. 10 på morgonen däckade allihopa och straxt innan 12 begav sig allihopa medverkande där i från.. då var det riktigt skönt att vi blev själva :D
Annars låg vi bakis hela söndagen.. blev bakismat & tv. En lugn dag helt kalrt haha.
Blev att jag stannade kvar ända tills idag, då tågen var väldigt dyra i går :). Så idag har jag & malin sovit ut medan vår lilla prinsessa fick gå och slita ;).
Drog sedan in till stan för att fika med amanda.. men väl där fick vi vänta på telenor i TVÅ OCH EN HALV TIMME.. haha.. helt sjukt!
Det slutade med att både jylla OCH amanda hade nya mobiler.
Sen blev det en kaffe & mat på centralen med melissa & amanda.. innan mitt tåg gick hemåt.
Där sitter jag just nu..
Har suttit i 3.5 h på ett sunkigt tåg till emmaboda. UTAN eluttag.
Och självklart glömde jag hörlurarna hemma till mobilen.. fått spela sims på mobilen och.. ja man hinner ju tänka en del på den tiden!
Snart hemma i karlskrona igen iallfall.. och fan.. ni anar inte vad jag ville stanna kvar i göteborg.
Insett att jag vill verkligen flytta dit :).
Staden,människorna,utelivet ALLT lockar!
Så planeringen får nog faktiskt börja snart så man kan flytta nästa år.
Men iallfall, TACK som fan tjejer för en heeelt otroligt rolig helg.. längesen jag skrattat så här mycket. Ni är guuuuuld <3

 I morgon är det morgon möte på jobbet 8.30.. sen är vardagen i gång igen :/

Ser dock fram emot träningen galet mycket. Combat i morgon :)

& att du inte fattar? Nu har jag verkligen gett dig vinkar om att jag är intresserad. Men du går bara emot allt i hop.. och säger saker som ärligt gör lite ont. Vill inte att du ska tro saker om mig när du har så jävla fel, men jag orkar inte försöka övertyga dig. Du får tro och tycka precis vad du vill.
Jobbigt bara när du har så otroligt fel.
Men ja, jag ger banne mig upp nu. Kan inte hålla på så här längre.

 ~~ Hanna

Pinglorna!

Jag&melissa

Hey party

<3

Några bilder från denna roliga helg :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åååh vill oxå på combat idag men kan inte =( butter

2009-10-13 @ 10:37:29
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0