tååånii.

Tååååni aka malin & amanda är nere i kallekrona i helgen :).
& detta GILLAR vi med stora bokstäver!
Blir allt lite party på lördag med damerna om allt går som vi vill (jag).
Skulle blivit en lugn.. men man ställer väll upp för laget? ;).

Blivit en lugn & ensam kväll i vanlig ordning.
Upptäckt tv4 play. Det är väll min blivande för tillfället.

Gick genom bilder från förra året. Nedanför är för exakt
1 år sedan.. vi alla ser lite annorlunda ut haha.
Jag var mörkhårig(?) och madde blond! haha.
& jag saknar dig julia!

Nej dags att krypa sig till kojs..
jag älskar nätterna.. för då får jag vara hos dig!

~~ Hanna

Jag saknar detta!

Lisen haha.

Jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. älskar bilden på dig med fylleblinkning och sneknäppt jacka :D

2009-10-23 @ 10:26:46
Postat av: Madde

åh vad jag saknar mitt blonda hår :) och saknar dig också för den delen baby <3

2009-10-24 @ 16:25:02
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0