" ta en lapp förhelvete"

Måndag.. IGEN. Jag gillar inte måndagar.. fast tisdagar är nästan värre.
Jobbat hela dagen. För helvete sverige, har ni ingen köplust eller?
Så jävla tråkigt när det är lite att göra. Visst idag fanns det varor att packa
upp & det skyltades om. Men nae, inte min grej idag.

Jay kom in runt halv 4 tiden idag & stannade ääända till stängning.
Härligt att ha henne där & prata och få umgås lite. Var ett tag sen
och det behövdes. Hon gjorde så fina armband så :) duttig!

Blivit tvättstugan i kväll & gjort kyckling wraps, eller nått?
Tacobröd medd kyckling,sallad,gurka,paprika,ost, gräddfil & sweetchili sås.
och JA det var gott. Så det så!
Bara myst i soffan annars.. kollat hollywoodfruar och så.
Blev promenad med mick sen.. yees.
resten av kvällen kan dra åt helvete.
Ska ALDRIG mer vara någon jävla mellanhand, fan för det.
Så arg,ledsen,besviken och jaa.. hela köret över situationen. Men men, känns
bra på något vis att det äntligen kommit ut och "rets upp"
Ärlighet varar längst..
& jag är besviken på mig själv för det känns som jag svikit, vilket jag aldrig skule
göra!

Och jag bestämmer mig varje jävla morgon att jag ska lägga mig i tid, men nu sitter
jag här 00.20 och har inte ens släckt.
FAN! nej.. nu svär jag alldeles för mkt och måste lugna ner nerverna.
Längtar till bodycombat i morgon, den skulle behövts nu? MHMMMM..

Natti !
(och nej jag kan inte sluta tänka på dig.. jag blir galen.)
och jag orkar inte ens förklara min överskrift för dagen, får bli i morgon.
~~ Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0