Söndagkväll.

Tom i orden & tom i hjärtat just nu..
Men det kommer en uppdatering senare i kväll.
Klart det gör ont, ondare än jag någonsin hade kunnat
tänka mig. Men det är väll bara att acceptera och gå vidare.
Men lite respekt tack!

svante svante svante.. gud vad jag önskar att jag kunde känna
att "DET ÄR KLART JAG SKA KÖPA DIG" men det är så mycket mer
än bara köpa.. det är ett stort ansvar med hund. vi får se.

& duu.. du gör mig galen, förvirrad, glad, pirrig.. och du gör
egentligen ingenting för att jag ska känna det.
Bara ett sms eller en vink från dig gör mig knäsvag. Men jag
är alldeles för rädd för att visa vad jag egenlitgen känner..
Som sagt.. I don't wanna be the girl you call 4 a´clock in the morning..

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0