Sen kväll.

Blev en senare kväll en planerat.
Tror inte jag lagt mig före 1 senaste veckorna, vilket jag
VERKLIGEN behöver.
MEN, just i kväll har jag haft så bra sällskap här hemma så det
har verkligen inte gjort något :)
Johanna kom hit innan, så vi har bara umgåtts och pratat en massa.
En bra kväll helt enkelt.
Packat färdigt inför Götlaborg i morgon också. Ska jag vara i väg en
helg eller 2 vekor? Ja, kollar ni min packning kan ni tänka er det sist
nämnda, men eftersom man aldrig vet vilket humör man är på så :).
Nyduschad och dags att hoppa i bingen.

Blir jobb till klockan 2 i morgon sen göra mig lite matsäck och sen går
tåget klockan 15.34, så vill ni vinka av mig så ;). haha.

Nahe, jag lär väll sitta vid datorn hela tågresan i morgon så jag lär la
skriva då :)

Sleep tight everyone!

~~ Hanna

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0