Rasar samman.

Det finns dagar som verkligen inte är den andra lik.
& det finns dagar så man mår bättre och sämre.
Tyvärr tycker jag det går någon depp mojs just nu,
och självklart har jag själv drabbats.
DÅ kan jag säga er at jag HATAR att vara det..
Men denna natt var den värsta någonsin.
Otroligt tacksam att jag har mina bästaste föräldrar!
Fick vara ledig idag. Bara umgåtts med ma&pa.. sen
passat lilla björn. Varit ute och gått med vagnen säkert
sammalagt 5km.. om inte mer.
Åkt på något aningen allergigrej eller förkylning.
Nyser heeela tiden och snorar. ORKA!
Är fortfarande hemma i backabo.. tänke kolla DHW här..
Sen åker jag nog hem.. eller stannar jag i natt också.
Har en tendens till att känna mig otroligt ensam just nu.
Vill ine sova ensam :(..

Hade en helt amazing dröm, samtidigt som inte.
Jag fick spendera massa tid med DIG.. sova brevid
dig & bara ha dig nära.
Men i nästa sekund kom ditt EX in.. och slet av mig täcket
och skrek.. blablabla.
Sjuk dröm, haha. Men det var underbart att få ha dig nära.
Tänker på dig hela tiden. Jag önskar jag kunde riva min mur
och bara berätta.. men aj så rädd man är för att svaret blir
negativt.

5min kvar till desperate.. tror jag ska göra mig lite te..och krypa
ner i min gamla säng här hemma!

& jag önskar bara inte de handlade om mig.
Som sagt, jag önskar ALDRIG mina vänner olycka, BARA lycka
även om det gör ont i mig. FAAAAN!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0