Lillebror.

Så nu är äntligen helgen här ÄVEN för mig.
Jobbat hela dagen idag, varit så sjukt trött!
Men det var en del att göra, så tiden gick fort :)
& shit.. när du gick utanför. Mitt hjärta!

Tänker tänker tänker tänker.. på detta med att
bli hundägare. Jag vill verkligen men det finns så
mycket för och nackdelar. Det är ju ingen leksak
som man kan slänga när man inte orkar med den.
Jag ska ha den upp till 15år.. baah. Detta är svårt!
Nedanför är bilder på den lille som förtillfället heter
Lillebror, men för mig var det direkt en liten svante.
Haha, snyggt namn va?
Eller vad tycker ni han ser ut som?
Men hur kan man stå i mot
den lilla sötnosen? Huuh, hur ska jag kunna bestämma
mig? :(.. kan man inte få ha den på prov? (A)

Nu har jag lagat mat och ätit och allt, mätt och belåten.
Så nu blir det att hoppa in i duschen sen får vi se vad
som händer.. väntar på att lisen ska ringa så jag kan få
reda på om vi skulle partaja lite i kväll.
Isåfall blir det hos cahoe :).

Nahe, vila lite.. sen fixa sig.

~~ Hanna

(kepsen var bara för att testa, han är trots allt en kille!)

Jag & lillen :)

gose

Ser ni hur liten han är?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men gosh så söt hanna!!

Du vet vart du har hundvakt om du bestämmer dig för att köpa honom ;)

2009-10-20 @ 09:30:34
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är han det sötaste? har dock insett att tiden inte finns för en liten sötnos just nu.. eller tid finns.. men en flytt och en hund går inte hand i hand :/. Så vi får se..

2009-10-22 @ 14:53:22
URL: http://instance.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0