Kan man ångra sina känslor?

I går kväll tog jag steget.. jag skrev precis vad jag kände & tänkte.
& idag.. ja herregud. Det hela känns så jäkla jobbigt nu :/.
När man blottar sitt inre och inte ens får ett svar tillbaka.. då känns
det plötligt väldigt onödigt att man gjorde det. SAMTIDIGT.. du kan
ju inte hjäpa vad du känner? Och du kan inte heller ångra dina känslor?
Nu står jag inte och stampar längre och undrar vad som skulle hända
om jag berättade det. För nu är det gjort, och det som hände var att det
inte kom ett svar, och självklart fattar jag vinken. Men då är det bara att
gå vidare.. helvetes jobbigt men ja.
Önskar inget hellre en att detta gick vägen, men nixpix.
Nej för fan.. nu orkar jag inte detta tjatet längre.

Fick bli hemma en dag till för att vila upp mig. Vill träna nått så in i!
Var ute med hugo för jag passar honom idag.. gick förbi aktiva..
knappt sugen man blev! Och så är bodycombaten i kväll också :/.
Men får bli bodyjamen i morgon :).
Längtar också tillbaka till jobbet..
Nej nu ska jag börja fila på maskeraden på lördag.. jag vet ju trots allt
vad jag ska vara nu :). Måste allt bara fixas..

Skistar.com.. GUD vad sugen jag är på en snowboardresa nu..
men nästan ännu mer till sol,värme,drinkar med mina brydar.

~~ Hanna

Ny uppdatering..
Svaret var inte vad jag ville..
& när jag skrev om jag inte kunde veta om det var känslor eller inte.
Nej, jag vet inte det.. men varför skulle det kännas så här tungt nu annars?
Life goes on.. men shit. hoppet är det sista som lämnar människan..
Hoppet om dig försvann verkligen nu.
Det är sjukt vilken attraktion man kan känna för någon..

~~ hanna

dina ögon.. är vackare än du anar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0