Inside Out.

Ja, jag vet inte vad jag ska säga.
Jag är så otroligt dålig på känslor.
Det ända man borde göra är ju att berätta
för människan man har känslor för att man
faktiskt har det? Eller hur? Det kan ganska
logiskt när man tänker efter.
Men jag är nog inte logisk, jag är jävligt rädd!
Det värsta är att du säkert inte fattat, eller har du?
& du undrar säkert hur sjutton jag kan känna något
för dig, för vi känner ju trots allt knappt varandra.
& jag ska vara ärlig, jag vet inte själv.
Det är som sagt något jag inte kan sätta fingret på..
Varje dag önskar jag att du ska se mer åt mitt håll..
att du ska fråga mig om inte jag vill ses...
Men hanna, hur ska han kunna göra det när han inte vet
överhuvudtaget att du är intresserad? Och han är ju säkert
inte ens det minsta intresserad.
Tusen tankar kan jag lova.. men jag vet ju inte hur man göra
längre :/.. Så otroligt rädd för att bli sårad. Och det är väll pga
av att jag antaligen vet att jag kommer gå sårad ur det som jag
backar på det viset jag gör..
Varje gång du skriver till mig gör hjärtat en extra volt.. en sån där
volt full av hopp och pirr.
Men du säger ju inget som borde få mig att hoppas, tvärtom, du är
inte direkt framåt och VILL prata.. utan mer stop writing.
Nej fan, detta blev allt för långt för er att läsa. Ursäkta. Men jag var
nog bara tvungen att lätta hjärtat lite :).
Det där med kärlek.. en gåta!

Melissa horn biljetterna är bokade, blir hotell och hela köret med de bästa!
Ska bli så roligt och mysigt.

& ÄNTLIGEN har jag fått tag i Rebinas text till låten My lullaby.
Och vet ni hur jag fick den? JO, av att hon skrev mail till mig. :)

Hoppas kärlek och allt annat går bättre för er vänner ;)

~~ Hanna

Ett stycke ur "My lullaby"

How can I ever be strong?
You lived a lie and I had to stay sincered.
And everytime you left me alone, I cried and I cried and I cried.
So afried, I just couldn't lose you.
Illusions blurred you're mind cause my open wounds to swell.
Left with unworthiness and a story I couldn't tell.
Wish you were here to see I'm not kidding when I say,
I wanna have you by my side, listening while I pray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0