Höstskit.

Ja, det är så jävla tråkigt, men det känns som ALLA mår dåligt
just nu, & inget blir lättare dååå :/.
Jävla höstdepp som far igenom oss nu. Men det är bara att kämpa på!

Jobb jobb.. halloween är snart här. Mysigt på något vis :)
Ska på halloween fest nästa lördag, utklädd, HAHA.
Något förslag på vad jag kan klä ut mig till?
(behöver inte ha ett halloween tema)

& fan vad ledsen det gör mig att du ska känna så mot mig :/.
Om man bara vågade säga till dig hur det egenlitgen är..
Men nej.. jag blir galen på mig själv.
Vill ta steget.. men jag är för feg. & jaa, jag får skylla mig själv.
Drömmar,tankar,önskan.. om dig!
Psyko hanna! :D

kaffe på detta.

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0