Hösten är här.

konstigt att jag nästan alltid lyckas uppdatera söndagar?
Men det är väll då tiden finns för lite ensamtid & man har något
att uppdatera om.

Veckan har varit bra sen jag skrev sist.
Bodyjamen, vad ska jag säga? HAHA.. vilken motorik vi hade.. och vad
jag skrattade. Men ja, den ska jag fortsätta gå, någon gång ska dansen sitta!
Fredagen var rolig i affären, mycket att göra.. & slutade redan klockan 2.
Handlade mat & detta för kvällen sen blidde den träning!
Aktiva dans.. kul men ovanligt ojobbigt? hur nu detta gick till? :S.
Hm kläderna hade också kommit, GILLAR :)
Kvällen blev kanon mysig. tacokväll med lisen,sussi&madde samt lilla meja.
Vilken sötnos :) snällaste bebis jag någonsin träffat och en av de sötaste.
En kanon kväll med massa gamla minnen och skratt. <3

Lördagen bestod av jobb & fruktansvärt väder.. hösten är verkligen här.
Lite halvmysigt, men fan detta regn :/.
Pappsen kom hit sen med maaat till mig. Fick kyckling, färska hamburgare,
corn färs & corn,ost medwurst,grönsaker och massa gott :). Melike, and i love papi!
Blev en fika och prat, mysigt!
Sen blev det pysselkväll med en del av tjejerna. Jätte trevligt och roligt.
Alla gjorde armband och sååå fina dom blev :). Efter det blev det kinamat & film hos mick.
Haha, slutade med att det var jag,jossan & mick.. fanns självklart anledningar till detta.
Blev sent i säng & som jag sovit.. sov ända till TVÅ idag.. med en hel del vaket där emellan.
Dagen har blivit en mysig brunch med mig själv i soffan.. fralla,fil,ägg & kaffe :).
Idol repriserna snurrar på tv:n.. och har ni sett killen.. rabih.. vilka ögon!
Och när han gjorde with you.. MMMMMMmm..

Nu ska jag snart ta på mig träningskläderna och bege mig till aktiva för lite core & bodybalance!

& jag vet inte vad du gjort med mig? Egentligen bara "lekt" men.. jag kan inte sluta tänka på dig.
Jag drömmer om dig hela tiden.. och jaa.. du är den jag tänker på!
Känslor är något jag inte reder ut när jag vet att dom bara sårar mig.. men om du visste..
vad skulle du då sagt? En fråga utan svar, helt klart! Men jaa, du gör mig knäsvag killen.

förresten vad tycker ni om mina nya stora gigantiska lampa? :D

~~ Hanna

En härlig söndagsbrunch i soffan.





Kommentarer
Postat av: carolin

jätte fin lampa! :)

2009-10-04 @ 17:14:09
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, mycket fin lampa :)

2009-10-04 @ 17:24:00
Postat av: Hanna

Det var roligt att höra :) taack!

2009-10-04 @ 20:19:41
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0