Gbg, i like it!

Back again!
Idag är det onsdag, vilket innebär lill-lördag. Är vi ute? Oh no.
Känns så otroligt bra att alla dragit ner på utgångar och alkohol
intaget, för ärligt, hur kul är det att vara ute för ofta?
Samma folk, samma dricka och INGET händer.

I går var det jobb hela dagen, sprang sedan ner på bodycombaten
med mickis, och vi körde ÄVEN bodybalance, HEJ 2 effektiva timmar
träning.. och ja, jag var ganska slut efter det.
Blev snabb dusch och sen sprang jag hem till cp. Fick lasange och
så hade hon bakat :) Myskvällish!
Och jag är så glad för din skull :). förhållande och detta, herregud! :)

Så idag är det onsdag ja. Jobbat även idag såklart.
Men kort dag, endast till 2. Skönt!
Kom på att det var ju denna helgen jag planerat länge att åka till gbg.
Kollade priserna innan.. 760kr t&r. Ska vänta tills i morgon och kolla sista
minuten, så förhoppningsvis ska jag spendera en helg med melissa,malin,
simon, amanda och kanske att jag träffar elin? Vad roligt det vore :)
Blev en fika med tjejerna sen, GUD vad längesen det var.. och mysigt, trevligt
och givande. En runda in på companiet sen och hälsade på sanna, haha.
Ja, denna människa vad jag kan skratta med henne! :) gobit!
Blev iallfall träning i kväll. Bodyjam, skit skoj nu när man börjar kunna dansmovsen.
Gillar dock förra releasen bättre, men vi gav det en chans till & nu funkar det!
Även klippt i kväll hos carro. Dom blev så nöjda så, så härligt att dom säger att dom
aldrig skulel klippa sig hos någon annan än mig, det känns i hjärtat :).
Betalningen denna gången blev en vit malmbyrå och en lampa. ca 2000kr egentligen
så jag är duktigt nöjd :). Lampan blev perfekt & byrån likaså!
Blivit en lugn kväll annars.. gjort matlåda tills i morgon.. NI MÅSTE TESTA DET!

1 paket färsk pasta
1 paket Keldas milda citronsås
Kräftstjärtar
ruccola
tomat.

Koka pastan & häll av.
Hacka tomat och häll i pastan..
häll i såsen kräftstjärtarna & ruccloan.
Tillsätt salt efter smak.
Värm på.
FÄRDIGT!
Sjukt gott..

Jag ligger här och funderar på vad du skulle säga om jag berättade
hur jag egenlitgen kände för dig?
Eller är det bara känslan av att jag inte vet vart jag har dig som gör dig
så satans intressant?
Problemet är ju att jag inte kan sluta tänka på dig.. & jag uppriktigt saknar dig.
HUR kan jag göra det när vi inte har något? När vi egenlitgen knappt känner
varandra? Ja, hela du gör mig knäsvag och jag önskar varje dag att du ska vilja
ha mig hos dig.. kära nån!
Hanna Sundqvist är retard! haha.

Sovdags gott folk.
Träningsvärken är hjärtligt välkommen.

Min nya tunika & väst från hm blev outfiten för idag, vad tycks?
( det är väll klart att hm modellen är snyggare i det haha men ändå)

~~ Hanna

I like it!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Såå söt så hanna! :D

Gud vad kul jag hörde en liten fågel viska i mitt öra att du skulle komma upp hit i helgen!! :D

Jag fyller 20 i helgen så mamma och co kommer upp blir parteey!

Gud vad roligt om du kommer hur länge stannar du?? :D

2009-10-08 @ 01:45:51
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Sussi

Så fiiin du är =)

2009-10-08 @ 11:09:41
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0