gave up.

tror i kväll var kvällen jag gav upp all tro på att du någonsin skulle kunna
bli något för mig.
Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna vinna dig i vilket fall och jag skulle
kunna kämpa i evigheter.. men ärligt.. jag orkar inte förlora en gång till!
När du inte kan tro på något jag säger eller när leka är roligare.. då får
det va. Livet går vidare med dig i mina tankar.. men inte på samma sätt..
så småningom iallfall.. just nu känns allting vara tungt.. och jag känner mig
på något sätt blottad när jag berättat för dig att jag faktiskt tänker på dig.

WHATEVER.. orkar inte mer.

Kvällen har varit förjävla bra.. middag med mikaela & victor.
Sen suttit och druckit vin, skrattat, ätit massa gott.. pratat MASSOR.
Allt mellan himmel och jord. Ja herregud..
"han hade för fan en PENNKUK"
Mikaela tar fram 1..2..3...4.. FEM jävla glasspaket ur frysen och ser lite
skamsen ut.. hahaha. PLUS att fyllningen ur all glass var slut.
Gobit!

dags att sova.. upp & jobba i morgon :)
Sen hoppas jag på party med gbg tjejerna! yeeey.
ska självklart hjälpa mikaela vilka skor hon ska välja
på din sko.." asså dom kostar bara 599kr.. men jag kommer aldrig använda dom..
dom ska stå fint i min garderob.. jamena 13cm klack? Eller ja.. ska jag på en fest
där man inte går så.. men jag ska ha dom"

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0