En dag utan ord.

Jobb/träning-Bodycombat/käk&dhw hos mick. That't my day.
Inga direkta ord idag.
Känslan är ensam & lite vilsen.
Lyssnar Mariah Careys nya låt. I wanna know what love is.
Gammal men nytt. Bra låt!
Texten.. ja. I can feel it.

& jag börjar då allvarlig panik på mig själv.
Hur kan jag orka tänka på dig 25000ggr om dagen.
Kolla ut genom rutan på jobbet och hela tiden hoppas
få se ditt ansikte.
Varje gång man går in på hemköp blir jag nervös för att
stöta på dig.. för när jag ser in i dina ögon händer något,
och inte fan vet jag vad.
Önskar du var lättare att förstå..

Godnatt!

~~ Hanna.
(saknar göteborg)

Mariah Carey - I wanna know what love is.

I've gotta take a little time.
A little time to think things over,
I better read between the lines.
In case I need it when I'm colder

In my life there's been heartache and pain,
I don't know if I can face it again,
can't stop now,
I've travelled so far to change this lonely life...

I wanna know what love is!
I want you to show me!
I wanna feel what love is!
I know you can show me!

gonna take a little time. (take a little time)
A little time to look around me,
I've got nowhere left to hide. (nowhere left to hide)
It looks like love has finally found me..

In my life there's been heartache and pain,
I don't know if I can face it again,
I can't stop now,
I've travelled so far to change this lonely life...


Kommentarer
Postat av: carolin

Thanks alot my dear! :) Klockan är från ur&penn men märket är jetset, the partybag är från gina och dom lågaskorna från dinsko! Yepp I'm shit happens! Kram!

PS: nyfiken vem killen är!

2009-10-14 @ 21:56:01
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okeej :) kanon snygg! Usch, när hände detta egenlitgen ? :/. tråkigt som tusan. Ja, men det avslöjas inte seddu ;)

2009-10-14 @ 23:31:52
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0