Bultande hjärta.

har du läst? har du fattat?
tankarna går som aldrig förr.
Det gör så ont inom mig, fast.. så finns det hopp.
Varför ska man in i något som man till 99% vet sårar
en i längden?
Människor ändras inte på en dag, så är det bara hanna!
Jag tänker låta dig leva ditt liv så om det är så
du vill leva det, men jag
kan ändå inte hjälpa mina känslor.

Vilken kväll, vilka tankar, vilka känslor.
Mitt hjärta slog en handvolt i samma sekund som
du skrev. Men jag insåg väll också snabbt att vi inte
alls är på samma våglängd.
Gaaah, nej jag ska sluta analysera & bara leva.
Det kommer när det kommer.
När man slutar leta dyker det upp. Jag hoppas!

Känner mig som världens sämsta.
När jag ska finnas som stöd brast jag själv
och kunde inte alls finnas där :/.

Dags att sova.
Vi ses iallfall i drömmarna.. halleluljah!

dena text..mmhmm

You only stay with me in the morning,
You only hold me when I sleep,
I was meant to tread the water,
But now I've gotten in too deep,
For every piece of me that wants you,
Another piece backs away.

'Cause you give me something,
That makes me scared alright,
This could be nothing,
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might know my heart.

You only waited up for hours,
Just to spend a little time alone with me,
And I can say I've never bought you flowers,
I can't work out what they mean,
I never thought that I'd love someone,
That was someone else's dream.

'Cause you give me something,
That makes me scared alright,
This could be nothing,
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might call you from my heart.

But it might be a second too late,
And the words that I could never say,
Are gonna come out anyway.


~~ Hanna



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hey gorgeuous! Fint du skriver, blir alldeles tårögd :) Ikväll blir det BodyStep tänkte jag, ska du bege dig in på det du med? I så fall syns du, jag och vår underbara motorik där ikväll :D haha, ha en ljuvlig dag! pok

2009-10-05 @ 09:23:53
URL: http://sannaosterstrom.blogg.se/
Postat av: carolin

tack! men fel fel fel den är från H&M ;D

2009-10-05 @ 13:44:18
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: carolin

Ojdå men inte så länge sen alls.. kanse 2 - 3 veckor sen max :)

2009-10-05 @ 14:35:07
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, då dröjer det ca 6 månader tills den kommer hit då ;) haha.

2009-10-05 @ 14:37:45
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0