Bokat & klart!

YES!
Det blir verkligen Göteborg i helgen, som jag längtat!
Ska bli kanon mysigt att träffa dom där uppe. :)
Tåget går i morgon runt halv 4 tiden så man är väll uppe
runt halv 8-8.
Vi får väll se vad Göteborg och denna helgen har att erbjuda!
Shopping, FEST, fikor & massa snack! Melike :)
Sur över att jag inte har någon kamera dock :/

Nahe, nu har jag jobbat övertid & ska dra mig hemåt och packa.
& som melissa sa " glöm inte festblåsan" haha NO NO NO.

Sen blir det kvällsfika med jay :)..

~~ Hanna

Äntligen :) i love this city!

Dom här finingarna ska man upp till :)

Snyggingen till vänster fyller även år när man är där uppe :) BALLUNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0