Att våga ta steget.

Nu är måndagen här återigen. Skillnaden är bara att idag har jag inte
jobbat för jag har fått något jäkla virus i halsen, och det gör ont!
Skönt nog var det inte halsfluss, tack godegud.

Då har man inte skrivit på hela helgen, skönt va? ;).
Lördagen bestod av jobb, riktigt kul.. hade massor att
göra och jag älskar när det är kö! Hade dock en kund
som var riktigt pain in the as. Fick verkligen räkna till
tio och bita mig i tungan, varför ska människor vara så
himla otrevliga när man verkligen gör sitt bästa?

Blev en fika med cp olos & mongo lisen. Även mikaela
och victor.. haha vadå femte hjulet? ;). Nej då!
Sen blev det en kopp te med lisen&olos hos olos. mys!
Fick bråttom hem sen för att fixa i ordning hemma OCH
mig själv för kvällens fest. Som var här.. blev en väldigt
lugn förfest dock. :). MYCKET besviken på amanda dock ;).
Blev en ute kväll som inte alls blev som vanligt, men tur man
hade malin <3. Thanks babe!

Gårdagen var heelt otroligt jobbig. Var helt yr, hade ont i halsen,
illamående.. ja jag trodde verkligen jag var super bakis. Men på kvällen
blev det ju bara värre & halsen var inte i toppform.
Blev iallfall arn med victor och mikaela sen duns ner i sängen.
Vaknade i morse och nej.. inget jobb med denna halsen :/.
Så har även varit på vårdcentralen och kollat så det inte var halsfluss.
Annars har dagen ´blivit lugn. Kollat lite tv, diskat ett berg sen lördagen..
och även gjort mat. Blir antaligen arn 2 om en stund..

& nu får jag snart psykbryt. Det är nog dags att säga som det är och våga
ta detta jäkla steget.. men HEJ vad rädd jag är för jag vill verkligen inte bli
sårad. Men jag kan inte stå här och stampa längre.. det är dags för mig att
berätta för dig vad jag verkligen känner.. och det tär på mig!
Vi får väll se..
Men det är väll inte så konstigt att det är jobbigt att ge bort sitt hjärta?

Nej dags att betala alla sina räkningar..

~~ Hanna

Vågar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0