Älskad.

& nu är lilllördagen åter härigen.
Ska man ut? Nixpix!

Idag har man jobbat i vanlig ordning.
Jag känner det på mig, att nu vänder det äntligen!
Lågkonjukturen har varat allt för länge nu och man
kämpar och kämpar.. men inget händer?
Hade en säljare inne idag från C STHML, grymt fina
smycken enligt mig!
Visar bilder längst ner, vad tycker ni?
Vi valde att inte ta in alla olika ord.
Vi tog in berlockerna utan sten.. och med svart. För att
börja och se hur dom går.
På alla står det "ÄLSKAD".. och på den andra sidan står
det ett ord som " MAMMA" "PAPPA" "VÄN" "SYSTER"
"ÄLSKLING" "ÄNGEL" m.m
Beställde ett med "PAPPA" på som pappa ska få i fars-dag present.
Man får alltid ett mobilhänge till varje nämligen. :)
En jätte fin present i mors/fars-dag present. Födelsedagspresent,
dop.. där kan man ge till mamman "SON/DOTTER" tycker jag är jätte fint.
Finns även en där det står "FRAMTID" kanon som examens/student present.
Gärna lite åsikter om dom. Armbanden kommer in i vår om försäljningen går
bra, för dmo skulle byta ut silvret. Ringarna, vad tycker ni om dom?

Yao, slutade redan klockan 2 idag så blev stan en runda med anna, mycket trevligt!
Hon shoppade loss, en annan inte :P.
Blev sedan hem.. åt mat & började med tvätten.
En dum jävel som tagit torkrummet i från mig, så blev inte lätt att hinna hänga
kläderna på tork direkt.
Sen blev det träning, bodyjam. och HEJ vilken träningsvärk i rumpa/lår/rygg jag
har nu.
Självklart är mycket efter combaten i går. BRA då vet man att det tagit :P.
I kväll har det bara blivit tvättstugan & soffan. Kollar fotbollen och lyssnar in
Melissa horns nya album, helt galet bra. Hennes texter är så man ryser.4
Läste en rad precis i hennes låt " Jag kan inte skilja på"..

"Vi tar en paus och lämnar rummet
O nu släpper du min hand
På varsin sida av vägen som en främling för varann "

Stämmer så bra in med en person på något vis.
Från att vara med varandra mycket och trivas så bra i hop
och ja, allt var så lätt med dig.
Till att gå och vara som en främling.
Känns så skumt när jag såg dig idag.. på något vis att inte få
gå fram till dig.. kommer nog alltid vara något speciellt.

Nahe, om man skulle gå ner och hämta sista tvätten nu så man kan
hoppa i säng. Galet trött idag.

& jag nästan längtar till den dagen du är ur mitt huvud. Samtidigt går jag
och hoppas.. hur kan man sakna något som inte funnits?
Och NU fick du mitt hjärta att hoppa igen.. vad fan gör du med mig!
Och det är nästan som om du vet.. blir rädd av tanken.

~~ Hanna

Ur låten: "lät du henne komma närmre"

Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Vad tycks?










Kommentarer
Postat av: Sussi

Jättefina :) kanske skulle införskaffas till m i försdagspresent :)

2009-10-15 @ 11:10:50
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är dom? :) Jaa, jag tycker dom verkligen kan passa till vem som. Otroligt fin present!

2009-10-15 @ 17:33:33
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0